Hoi,
Sinds ik de nieuwe bridge van hue heb moet ik bijna dagelijks de hue app van de homey opnieuw opstarten omdat hij de lampen niet ziet. Heeft iemand ook dit probleem of weet eennoplossing?
Hoi,
Sinds ik de nieuwe bridge van hue heb moet ik bijna dagelijks de hue app van de homey opnieuw opstarten omdat hij de lampen niet ziet. Heeft iemand ook dit probleem of weet eennoplossing?
Ik heb dit ook soms, maar alleen als de AP is herstart (bijvoorbeeld vanwege een automatische firmware update)
Is je Hue Bridge aangesloten via WiFi of via Ethernet?
Hoi,
Via Ethernet
En heeft hij ook een vast ip adres? Dat zou je in de router moeten kunnen regelen.
Nee dat heeft ie niet zou dat het probleem oplossen?
Je zou het in elk geval kunnen proberen.
Is het ook mogelijk om een flow te maken die ervoor zorgt dat de app opnieuw wordt opgestart?
Als; device (lamp) rood driehoekje heeft. Dan hue app opnieuw opstarten
En mocht het kunnen hoe doe ik dat dan welke parameters kan ik daarvoor gebruiken.
Je kan geen Flow maken op basis van de offline status, maar het is mogelijk om de app elke dag te herstarten (bijvoorbeeld ALS De tijd is 03:00 DAN Herstart app Philips Hue)
waar vind ik de instelling om de app te herstarten is dat een app?
Je moet bij Meer→Instellingen→Experimenten de Power User experiment aanzetten.
top dank voor je snelle reactie, hue lijkt er nu constant uit te liggen, als ik een mood wil instellen moet ik hem alweer opnieuw instellen. Snap het niet moet bij mij zitten anders had ik wel meer posts verwacht.
Maar ik heb de power User ex aangezet maar zie twee opties:
herstart homey
Verstuur (prontohex)-commando (herhalingen) keer
Misschien moet je je Homey updaten? Maar voor zover ik weet is die functie er al heel lang.
Is de Hue Bridge wel bereikbaar in de Hue mobiele app?
Is je Homey up-to-date? Zit je bij het DAN-gedeelte van de Flowcards? Anders zou ik niet weten waarom jij die Flowcards voor app herstarten niet hebt.
versie 12.10.1, en ja ik zit bij het dan gedeelte.
heb een homey pro (Early 2023)
Misschien komt het omdat ik een Homey Pro 2019 heb.
Ik zie dat er wel een update voor mijn Hue bridge is, heb je automatische updates ingeschakeld voor Hue? Misschien komt het door de update
Ja, zou kunnen. Ik heb ook een nieuwe bridge van hue.
Zie net dat er wel een update voor de bridge is, deze eerst maar even proberen
Ik heb een oudere Hue bridge (7 of 8 jaar oud ongeveer, Hue bridge v2), de firmware voor de Hue Bridge Pro is anders dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Misschien kan je proberen de Hue app op Homey opnieuw te installeren?
Ga ik doen,