Hue app werkt niet meer op bridge

Sinds kort werkt de Hue app op de Homey bridge niet meer. Alle apparaten zijn onbereikaar. App verwijdert, opnieuw geinstalleeerd. Homey van de voeding, gewacht en weer aangesloten. App nogmaals verwijdert en weer geinstalleerd. Helpt allemaal niets. Inmiddels al bericht gestuurd naar Homey, maar iemand hier nog een oplossing?

Je Homey bridge heeft hier niks mee te maken, dus daar ligt het niet aan. Heb je de Hue bridge al eens van de stroom gehaald?

Nee nog niet, dat zal ik eens proberen. Een factory reset kan ook zie ik, maar dan ben ik alle instellingen kwijt neem ik aan?

Hue bridge niet actief zegt de app, dat is dus kennelijk het probleem. Van de stroom af lijkt niet te helpen. Moet ik bij een factory reset alle lampen, sensoren, enz opnieuw aanmelden?

Waarschijnlijk wel, ja. Misschien dat het dan beter is om even te wachten op reactie van Athom.

Na wat langer van de stroom af doet de bridge het weer en vindt ook alle apparaten. Helaas zie ik alle Hue apparaten niet in de Homey. Ik wacht wel op een reactie van Athom.

Zoals ik al zei: de Bridge heeft niks te maken met Hue apparaten, dat werkt allemaal via de cloud.

Het is wonder, maar heel simpel opgelost. Alle lampen weer toegevoegd en klaar.