Hue bridge heeft verbinding met Homey verloren en krijg hem niet terug

Hallo allemaal.

Nadat het al nodig was om mijn Homey te powercyclen om de bridge initieel toegevoegd te krijgen. Heeft hij twee weken later heeft de Homey de verbinding met de bridge verloren.

Ik heb geprobeerd de HomeyHueApp te herstarten, en de Homey te powercyclen. Maar dat mocht niet baten. Uiteindelijk de HomeyHueApp verwijderd, Homey opnieuw powercycled (1 uur van netspanning af). HomeyHueApp toegevoegd.
Maar nog steeds als ik een Hue lamp wil toevoegen, springt het scherm over het bridge toevoegen scherm heen en krijg ik de melding dat er geen lamp gevonden kan worden.

Nu ben ik lost, hoe krijg ik mijn Homey weer zo ver dat hij de bridge weer gaat zien?

Gr
Twan

Ik voeg altijd eerst een lamp toe via philips hun eigen app en daarna pas in Honey

En eerst ff op de knop op de Hue bridge drukken voordat je gaat toevoegen? En dan ga ik er ff van uit dat je lampen al aan de Hue bridge toegevoegd zijn natuurlijk en dat je bridge niet stiekem een nieuw IP-adres heeft gekregen. Hue bridge opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen.

Ja de Philips Hue app heeft 7 lampen 2 hue dimmer switches en een niko switch. Alles werkt op de Philips Hue app.

Maar de Homey verbind dus niet met de bridge.

Ja de bridge zou zomaar een nieuw ipadres kunnen hebben gekregen.

Op de bridge knop drukken helpt ook niet.

Nou uiteindelijk is het gelukt, na een hele dag proberen.
Hue heeft nu een vast ip adres.