Homey Bridge ja sen kyvyt vs Homey Pro

Itse latasin ensin apin ja sieltä sitten helppo käydä katsomassa ainakin valmistajan nimi tasolla, mitä tukee. Samalla hiomasin että ilman PRO-versiota ei sopisi mulle…

Continuing the discussion from Muita Suomalaisia?:

Homey Bridge toimii kirjaimellisesti siltana kotona oleville laitteille, joita voisi ohjata Homey cloudilla:

  • Wifi
  • Zigbee
  • Bluetooth
  • 433
  • Zwave
  • Infrapuna

Rajoituksena vain on, että Homey Cloudille Appeja voi tehdä vain yritykset omille brandeilleen. Yhteisökehittäjillä ei ole mitään asiaa ollut julkaista cloud-appejä, joka harmillisesti rajaa paljon kivoja sovelmia pois.

Joten jos haluaa kaiken irti Homey-kyvyistä ja käyttää yhteisösovelluksia, tarvitaan Homey Pro.

Huomiona, että nykyinen Homey Pro 2023, on vielä Early Access, eli suurta säätöä vielä menossa, ennen kuin julkaisukelpoinen versio käyttöjärjestelmästä tulee ulos. Athom tekee tätä yhdessä yhteisökehittäjien kanssa ja viilaavat aktiivisesti löydettyjä bugeja pois.

Terve.

Tulipa haettua Homey bridge. Onko tosiaan niin, että tähän siltaan ei vaan löydy sovelluksia. Olisi tarkoitus ohjata xiaomin imuria, mitsun ilppejä, mutta näihin ei sopivia appeja löydy.

Oli myös ideana että pistän homey “näytön” Googlen nest hubiin.

En saanut liitettyä kuin vain huen valot. Pieni pettymys on, jos ei muita tähän saa kiinni.

Mä menin ja ostin ilman sen kummempia tutkimuksia. Eli tää laite ei mulle käy, kun just ne tärkeimmät applikaatiot ei tuossa toimi. No, onneksi ton saa palautettua.