Ik heb al een tijdje 2 Homewizard thuisbatterijen. Deze werken perfect en ik ben er zeer tevreden over.
Aanmelden op de Homey 2023 werkt ook en in het energie tabblad kan ik ook alle informatie zien. Echter na ongeveer een 15 minuten blijft het energy tabblad hangen en dan moet ik de app (Android) hard stoppen en opnieuw opstarten. Heeft iemand hetzelfde probleem en heeft iemand suggesties ?
Nadat ik beide thuisbatterijen ontkoppeld heb van de Homey werkt alles weer stabiel.
Bedankt, Idso.
Ik ben nog wat aan het experimenteren geweest en het lijkt erop dat als ik een tweede Homewizard accu toevoeg de Android app dan hangt na verloop van tijd (Dit op een Samsung S24 Ultra, dus aan de telefoon zal het niet liggen). Op mijn Windows machine blijft alles wel goed zichtbaar en hangt niet. Ik heb diverse Samsung tablets: Galaxy Tab S80+ en een S10 en beide zien het fenomeen van hangen. Ik vermoed dus dat de Android app iets niet goed kan verwerken met 2 Homewizard Thuisbatterijen.
Wat zegt Athom support hierover?
Kan me niet echt voorstellen dat dit aan de Homewizard app ligt, maar kan me wel voorstellen dat het feit dat je meer dan 1 thuisbatterij “device” met Homey hebt gekoppeld, enige onverwachte effecten oplevert.
Ik denk niet dat Athom dit heeft getest. Althans, dat laten ze jullie nu doen 

Hoi Peter, bedankt voor je antwoord. Voor de duidelijkheid; ik denk inderdaad niet dat het aan de Homewizard app ligt want via een webbrowser (op zowel Windows als op een tablet) werkt alles nog perfect en zie ik alle informatie up to date en realtime. Het probleem ligt volgens dus mij bij de Android app van Homey.
PS: ik heb een support ticket geopend maar daar reageren ze pas na 1 of 2 weken op kreeg ik in hun antwoord te lezen.
Hier precies hetzelfde, zodra ik de energy tab open na dat ik de 2 batterijen had toegevoegd loopt homey app vast op mijn s25 en ook op mijn tablet. ,zolang ik maar niet in de energy tab kom loopt alles prima.
Gr
David
Met 1 batterij toegevoegd werkt het bij mij wel. Zodra ik de tweede toevoeg dan gaat het mis. Nog steeds niets gehoord van Homey (ook niet van Homewizard trouwens). Gr, Idso.
Hoi Idso,
Heb je geïnformeerd bij de ontwikkelaar van de Homewizard app? Contact mogelijkheden staan ondeaan de app pagina in app store vermeld.
Of bedoel je het bedrijf Homewizard?
Volgens mij ligt het nog steeds aan de Energy tab op de android app van Homey, iets waar een app maker geen invloed op heeft.
Ik heb iedereen gevraagd, maar nog geen concrete antwoorden ontvangen.
Ik ben het met je eens dat het hoogst waarschijnlijk aan de Android app van Homey ligt
Dat is dan zonder Homey app. Maar hoe kun je de energy tab dan zien in de web app? (of kan dat gewoon?)
Ik bedoel, het nieuwe dashboard kunnen we niet zien in een browser.
Je noemt specifiek “de Android app”, of zou de term “de mobiele app” in het algemeen zijn?
Weet niet of er ook mensen zijn met een iphone en 2 Homewizard batterijen?