Ik heb een probleem met de homey app op het moment dat ik de energie tab open loopt vaak de app vast. Moet dan de app afsluiten en weer opnieuw opstarten. Heb een pixel 7 telefoon app staat op de laatste versie. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en eventueel een oplossing. ( Af en toe werkt de energie tab wel maar erg vaak dus niet) Alvast bedankt
Joop
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
The same here. Pressing the Energy tab opens the Energy screen. No data are shown. And then the app turns out to be locked. [iPhone 15 Pro Max. Latest software 9.2.3]
I’ve got the same issue. On multiple (Apple) devices, iPhone, iPad and MacBook.
Any solutions available?
Jacques
Hoi is er nog geen oplossing voor het vastlopen van de Energy app?
Zowel op de iPad als iPhone loopt de boel vast als je de tab opent.
Robert
Is er iemand die meer dan 1 Homewizard batterij heeft aangesloten?
Zo ja, probeer het eens met max. 1 batterij.
Heb vandaag uitgevonden dat als je meer dan 1 HW PIB toevoegt de boel vastloopt. Je kan wel meerdere zonnepaneel systemen toevoegen (HW kWh meters). Geprobeerd dit met een virtueel apparaat op te lossen, echter die ziet de Energy app niet.
Robert
Vandaar mijn eerdere vraag;
Meerdere HW batterijen + vastlopende Energy tab is inderdaad een bekend probleem. Is in juni jl. al gemeld, maar Athom lijkt het probleem nog niet te adresseren.
Stuur je bevindingen vooral naar homey.app/support !
Athom heeft wel snel gereageerd op mijn bevindingen en om een diagnostic report van de mobile app gevraagd. Dus support benaderen blijft inderdaad wel belangrijk.
Ook ik kan niet meer dan één HomeWizard plug-in battery aan Homey koppelen. Is hier (zes maanden na de eerste melding van dit probleem) nu een oplossing voor?
Homey support is wel een gebruiksonvriendelijke omgeving om dit probleem te melden.
ik hoor graag of iemand een oplossing heeft.
René Veenendaal
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds ik vandaag twee homewizard batterijen heb toegevoegd werkt het niet meer. Was niet direct een probleem maar na een halve dag loopt de app vast op de Energy tab.
Sowieso even melden bij homey.app/support.
Het is een vreemde bug, maar de Homey Homewizard app developer is van mening dat dit niet gerelateerd is aan genoemde app.
.
Heb je al iets meer info van Athom mogen ontvangen, Edwin?
Nope, zou het probleem zo ingewikkeld zijn of wil Athom er geen tijd aan besteden?
Mja, da’s vaak de vraag. Procentueel gezien zijn er maar heel weinig Homey’s met dit issue met meerdere HW batterijen. M.a.w. de prio ligt waarschijnlijk erg laag.
Ben nu meteen benieuwd hoeveel Homey gebruikers er meerdere batterijen hebben gekoppeld, van welk merk dan ook.
Ik heb sinds enkele dagen ook last van dat als ik op een dag wil klikken in Energy hij vast loopt op zowel mijn telefoon en tablet.
Momenteel heb ik ook last dat de Homey app crasht. Wanneer ik op de Energy tab klik gaat nog alles goed, maar wanneer ik de datum wil aanpassen loopt de app vast en sluit zichzelf af. Ik heb de Homey Dongle en twee omvormers aan Homey gekoppeld. Android telefoon en app versie 9.6.2.
Fixed in v9.6.3 !
Homewizard thuisbatterij: energy tabblad hangt -
Nederlands (Dutch) - Homey Community Forum
Ik lees over de energy tab dat ie vast loopt.
Dit gebeurd op het moment inderdaad als ik het datum wil wijzigen crasht de homey app.
Ik heb Android versie 15.
Voor zover niet al gedaan, raad ik je aan dit te melden bij Athom via Support | Homey.
Gedaan, volgens Homey moeten we wachten op de volgende app update