Er is een fout opgetreden

Ben beginnend gebruiker van de Homey pro 23.
probeer wat flows te maken echter als ik bij “dan” een logica button probeer zo als een bepaalde lichtsterkte of een specifiek iemand thuis is flipt het systeem en geeft de mogelijkheid een melding te doen en geeft een scherm “er is een fout opgetreden” met eronder NotFoundError om vervolgens mijn reeds gemaakte flow weg te halen… wat doe ik fout heb alles geprobeerd.

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

In ieder geval te weinig informatie geven. Gebeurt het in de app? In een browser? Zo ja, welke? Welke OS? Heb je het ook op andere apparaten of in andere browsers geprobeerd? Indien je een browser gebruikt, heb je de developer console van die browser al eens geopend om te zien of er meer informatie staat over de betreffende foutmelding?

1 Like

[Tip] Problemen met Homey?

Bij DAN kan je alleen acties uitvoeren zoals een lamp aan of uit doen.
Een button is een trigger apparaat, daar kan je iets op laten reageren, dat doe je bij ALS.