Constant crash bij invoeren van gegevens

Waar moet ik gaan zoeken om de ergenis weg te halen van die crashen die het systeem maakt bij.
Het maken van een push bericht, het veranderen van een waarde in logic, etc.
Op de meest ongemakkelijk momenten crashed het systeem met gevolg dat de opgebouwde flow weg is en je opnieuw kunt beginnen.
Maar een pushbericht kan ik nergens invoeren bij een stroom diagram wel op de tel in het eenvoudige diagram.

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Welk “systeem”? Homey? De mobiele app? De web app?

Sorry vergeten in de frustatie
Homey pro 2023
De web app
En dan de geavanceerde stromen
Normaal in Windows 11

Verzonden vanaf Outlook voor Android

Andere browser geprobeerd? Cookies/cache geleegd?

Normaal doe ik alles via chrome dus ook homey. Nu Firefox geïnstalleerd en een snelle test levert nu nog geen crash op met pushmelding.
Tevens een beter beeld met plek om waarden in te vullen.
Voorlopig stuk blijer.

Verzonden vanaf Outlook voor Android

Heb je vraag eerder voorbij zien komen.
Toen adviseerde ik om sowieso zo vaak mogelijk op ‘Opslaan’ te klikken, of CTRL+S toetscombinatie te gebruiken, zodat je bij een ‘crash’ niet ALLES kwijt bent, maar enkel de laatste wijziging(en).
Het gebeurt mij nl. wel eens dat ik een flow denk op te slaan (krijg geen foutmelding…) maar de browser en Homey daar niet meer aan meewerken.
Dat gebeurt lijkt wel meestal na uren editen, of na de ‘slaap’ modus van laptop.

Klopt peter maar wanneer ik openstaande ( niet verbonden met elkaar) opdrachten heb dan kun je niet saven .

Dat snap ik, Anthon. Het is dan net op welke manier iemand te werk gaat. Mss heb ik mezelf aangeleerd om de flow gedeeltes ‘af’ te maken zodat, ik in ieder geval zoveel mogelijk kan opslaan.