ik heb een probleem met dag week enzv. kiezen in energie.
Als ik de dag enzv wil veranderen gaat mijn scherm naar de achtergrond en als ik deze activeerd start homey opnieuw op ik heb dit kort eerder gemeld maar de volgende dag werkte het weer
Nu blijft de fout zich herhalen,
soms krijg ik de melding dat er een bug in de homey app zit en bij onderhoud van mijn telefoon krijg ik batterij probleem van homey.
Wie kan mij helpen.
ReneO
October 26, 2025, 11:47am
2
Bij mij hetzelfde probleem. App sluit direct af na tikken op [vandaag] met soms een melding dat de app een bug heeft.
Ik heb een Samsung met sinds kort Android 16.
Ik gebruik de Energy tab niet vaak, dus kan niet zeggen of het met Android 16 te maken heeft.
Heb wel een melding gedaan bij Athom.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung phone. Sunbeech melde (in energy tab topic) er geen last van te hebben met zijn IPhone.
Dijker
October 26, 2025, 12:18pm
4
Welke versie van de mobile app?
ik heb versie 9.6.0.1 1838
1 Like
Dijker
October 26, 2025, 12:31pm
6
Getest en bij mij ook op een S22 hetzelfde ook met v 9.6.3.1838
Dijker
October 26, 2025, 12:52pm
8
Betreft echt de mobile app version
Report gedaan bij Athom met screen recording.
9.6.4 lijkt nog niet beschikbaar.
Iemand met een niet Samsung android die dit kan testen?
ReneO
October 26, 2025, 1:18pm
9
Getest op een Huawei met Android 9, zelfde probleem.
App versie 9.6.3.1838
Homey versie 12.8.0
Aanvulling
Op de Samsung Tab9 met Android 15 werkt het wel goed.
1 Like
Bij mij op de Tab 9 en de tab A8 werkt het ook niet
ReneO
October 27, 2025, 2:18pm
11
Ik kreeg een reactie van support. Het probleem is bekend en is waarschijnlijk met de volgende update van de app opgelost
1 Like
Bedankt Rene,
Kan ik het nu afsluiten of zal ik het nog open houden.
Als ik bij de Homy app, naar energie ga en klik rechts boven op vandaag, om naar naar geschiedenis te bekijken sluit de app zich.
Wie heeft hier nog meer last van en wat kan ik doen
Ik heb een 2023 met de laatste experimentele FW en de laatste Homey test app en ik kan alle historische periodes bekijken.
Chris_Essers:
Android
Dat verbaast me niet, ik krijg het idee dat er bij Athom niemand een Android telefoon gebruikt.
1 Like
Hi Chris,
Er waren meer dingen mis met de Energy tab waardoor de app crasht, maarrrrrr: misschien, het schijnt, men zegt: