Bosch-Siemens Home Connect

Ik weet niet of iemand hetzelfde probleem heeft (of heeft gehad), maar onze wasmachine staat gekoppeld in Homey om via die manier een melding te geven via WhatsApp (mijn vrouw gebruikt de Homey app niet) dat de was er uit gehaald kan worden. Nu komt deze melding af en toe binnen, maar vaker niet dan wel.

Wanneer ik dan Homey open staat er ook standaard dat er geen verbinding met de wasmachine is en wanneer ik ‘Probeer te repareren’ doe moet ik altijd opnieuw inloggen en dan werkt het weer 1/2 dagen en dan kan ik weer hetzelfde doen.

Ik heb de wasmachine uit Homey verwijderd, de app helemaal verwijderd en via de simulator in het developer gedeelte via een iPhone geïnstalleerd (las ergens dat Android nog wel eens een probleem kan zijn).

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Mijn ervaring met deze app is dat het nog nooit heeft gewerkt. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de ondersteuning, maar het lijkt niet door te gaan, ik word steeds doorgestuurd

De app werkt wel maar ik moet de app elke dag opnieuw opstarten.
Doe dit elke nacht om 2:00 uur.
Als de wasmachine, droger of vaatwasser klaar is krijgen we elke keer de melding.
Dus dat werkt dan goed.

Ik heb ook al een paar keer een email gestuurt maar krijg totaal geen reaktie.

Als ik de app opnieuw opstart, kan het… “misschien” werken als het eenmaal zo is

Het tijdslot 02:00-0:300 kan je beter mijden voor acties.

Je loopt anders 2x in het jaar risico op problemen
Zomertijd en wintertijd wissel.
In jou geval zal de flow op 26 Oktober denk ik 2x getriggerd worden…

Zal voor een app reset niet echt een probleem zijn…

@FKey Dank voor de tip.
Maar dat de app een keer geen melding geeft of dat hij 2x opnieuw opstart is niet zo’n ramp.
Andere flows die ik heb worden nooit om 2:00, maar dat is meer toeval geweest.