[APP][Pro] LG ThinQ - Smart living starts with LG ThinQ (Community) (NL)

is dat alleen in AUTO mode? Zie, echt toevallig net, dat LG een aparte autotargettemp heeft toegevoegd aan de API.

Features

• Add auto target temperature, min target temperature, max target temperature properties (air_conditioner)

In koelen is het wel mogelijk om de temperatuur te wijzigen , maar er zijn idd wel wat dingen gewijzigd,want ik merk nu ook dat er een aantal andere dingen niet meer werken:

Die kloppen wel. Vanwege de onmogelijkheid om bij capability de ondersteunde waardes op te geven van een specifiek apparaat moet ik alle mogelijkheden geven. Als je een mogelijkheid selecteert die niet door jouw device ondersteund wordt, krijg je deze melding.

Oké…maar waarom zie ik dan wel de mogelijkheid in de LG app en via jouw app kan in hem wel zo inschakelen(lucht zuivering in dit geval)

Omdat ik die via de oude interface aanzet. Ik check zo nog even de mogelijkheden in jouw device. Will be back

1 Like

Inderdaad wat ik dacht, de mogelijkheden zijn AUTO",“AIR_DRY”,“FAN”,“COOL”,"HEAT , die anderen pakken ze wss net als ik op, maar interface is cleaner, daar ga ik nog eens naar kijken.

1 Like

Okay. AUTO / autotarget fixed in next update.

1 Like

Goedemorgen,

Eigenlijk tot voor kort ook zeer tevreden over de LG thinq app met gebruik van warmtepomp Echter sinds kort krijg ik geen data meer door. Hierna alles gereset, opnieuw geïnstalleerd en nieuw netwerk neergelegd. Probleem blijft bestaan. Aan/uitzetten werkt wel. Maar verbruik inzien etc. komt niet meer door. Log geeft verscheidene errors aan, waaronder mqtt. Dit een bekend probleem? @Martin_Verbeek

5d7960b0-f551-4402-b4f6-022f61c435be

Heb je laatste test versie geïnstalleerd? Lees eerste post van Topic als je wilt

1 Like

Test versie staat er nu op. Kijken of die wel logt nu.

In ieder geval een paar andere opties

@Martin_Verbeek het lijkt inderdaad te werken. Ik zie dat met de AI (auto mode) er een offset mogelijk is dus dat is goed. Deze lijkt wel terug te springen naar 0.

Ook geeft climate de temperatuur van de SWW ketel aan en niet de indoor temp. Bij het energieverbruik lijkt die ook de kleine externe pomp aan/uit niet mee te nemen.

Ook zie ik de mogelijkheid voor een resterend filter?

Wellicht kan dit eens meegenomen worden.

Voor de rest al heel blij dat dit weer werkt en er weer inzicht in het verbruik is.

Op de airco het kaartje droogmaken na gebruik activeert de knop niet bij de acties in Homey van de airco

Jammer dat er geen andere mogelijkheden zijn, voor als je geen paypal hebt.

Want op het einde van het de airco als je hem uitzet moet er CO komen dat doet die niet

In de volgende release zou hij het moeten doen. Die duurt nog een paar dagen

2 Likes

@Martin_Verbeek vraagje :is er iets mogelijk met de ai functie van mijn LG airco (airco ondersteunt mmWave technologie)Kan je hier iets over terug vinden in de api)?!:face_with_hand_over_mouth:

Heb een notificatie op de API staan voor veranderingen, maar die zijn spaarzaam.

1 Like

@Martin_Verbeek ik zat even het energie verbruik te besturen van mijn Airco ,maar ik zie een verschil met de Homey Energie weergave ten opzichte van de LG app.

In de Homey store staat de test versie bovenaan

Daaronder staat de verdere changelog van de gangbare versie

de laatste gangbare versie is 4.1.2

Blijft de app zelf dan hangen op 3.1.18

Ook de omschrijving in de store blijft daar hangen?

Denk dat @Martin_Verbeek eerst zoveel fouten eruit wilt hebben dat het vrij stabiel werkt.