[APP][Pro] HDashboards Companion - Het Homey Dashboard (NL)

Hallo @Ruben_van_den_Herik

Even kijken of ik je goed begrijp, als je een dashboard tegel hebt toegevoegd kun je daar wel een pincode opzetten. Mogelijk begrijp ik niet wat je probeert te bereiken?

Op een windows device met toutchscreen, in de web versie… kan je niet de pincode invoeren. dat gaat niet. Ik bemerkte ook dat je niks kan kopieren. Bij voorbeeld se URL van het dashboard

Ah je krijgt wel het pincode scherm te zien? maar het aanraken van de cijfers werkt niet?

Welke browsers gebruik je als ik vragen mag?

Dat klopt inderdaad. De Chrome browser gebruik ik

1 Like

ik ga even voor je denken, in princiepe hoort het te werken maar ik moet even kijken of ik het kan testen met een touchscreen windows.

Chrome browser

Heb jij toevalig ook de Eufy deurbel camera in de Hdasboard gekregen?

Hi, sorry voor de late reactie. Eufy deurbellen hebben geen streams. Afbeeldingen kun je gemakkelijk importeren maar streams helaas niet. Als je rtsp streams hebt (cameras van eufy hebben in sommige gevallen onder opslag een NAS optie staan, dan heb je rtps) dan kun je dit in hdashboards live tonen.

Goedemorgen

Dank voor je antwoord kunt u misschien uitleggen hoe je zo’n afbeelding dan in HDasboards krijgt. Van de Eufy deurbel

Bvd

Pieter van Berlo

Hi,

click plus,

Click image

Click from url, change to from device

Select the doorbell.

That’s it :blush:

Bedankt voor uw hulp inderdaad simpel.

Pieter van Berlo

Is there a bug in the hdashboard app/ web, I get the fault below? On the web version there is a internal server error page?

type string is not a subtype of type int of index…

No there is a problem with cloudflare,

Ow okay, thanks for the information! I will try to get started with hdashboard tomorrow :wink:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de live view van een dashboard zie? Is dit hetzelfde scherm als waar ik het dashboard ook aanmaak?

Ik heb nu de hdashboard app namelijk draaien via fully single app kiosk op een tablet, maar ik blijf de taakbalk met homey en het pennetje bovenaan zien. (bij settings staat kiosk verbergen aan).

Doe ik iets verkeerd? Weet niet of meer gebruikers de dashboards op deze manier werkend hebben? Tips of verbeteringen zijn welkom :slight_smile:

Mijn voorkeur was voor met kiosk aangezien ik de tablet aan en uit wil sturen smorgens en savonds, echter heb ik geen idee of dit wel veilig is etc.

1 Like

Hallo, fully wordt heel veel gebruikt. Zorg er wel voor dat je fully single app gebruikt en niet fully web voor betere performance.

Inderdaad de edit pagina is ook de live weergaven. Wat ik aanraad om te doen:

Tel aantal horizontale vakjes beschikbaar op je tablet.

Vervolgens ga je naar dashboard overzicht en pas je het dashboard aan. Onder max width kun je invoeren wat je net geteld hebt bijvoorbeeld 12.

Nu kan je dat dashboard ook vanaf je pc (browser) aanpassen en als hij dan herlaad op je tablet heb je exact wat je op je pc ontwerpt.

Ter beveiliging:

Je kan in hdashboards een extra user aanmaken met toegang tot dit dashboard en zonder edit toegang. Hiermee heb je een veiliger systeem en kan niemand andere apparaten toevoegen of je dashboard aanpassen via je tablet.

Thanks voor de snelle reactie!

Nog even ter bevestiging, het is dus niet mogelijk om de dashboard naam en het verversingsteken te verbergen bovenaan? (pennetje verdwijnt bij het wijzigen van de user rechten)

1 Like

Owjawel hoor zelfs dat zit erin.

Als je op het dashboard overzicht bent heb je links boven drie streepjes.

Via dat menu kan je naar instellingen en dan is er een kiosk mode. Daarmee verberg je de balk, deze komt terug bij 7x snel tikken. Het kan zijn dat dat botst met fully maar je kan als het goed is bij fully instellen dat het bij hun anders werkt. (Als het botst)

2 Likes

Gelukt, super!

Bij deze heb je er een betaalde gebruiker bij :wink:

Welcome to the club and thank you very much

1 Like