[APP][Pro] HDashboards Companion - Het Homey Dashboard (NL)

Hi @Ria_Banis, sorry voor de ietswat late reactie. Het bolletje van de thermostaat is meer in de hoek verwerkt. De tekst is niet kleiner geworden. Kan me voorstellen dat het wel wat klein is. Je kunt altijd een feature request maken.
Als je de tegel groter maakt, heb je een andere layout. Is die beter voor jou?

Bedankt voor je reactie. Ik heb ingelogd op mijn HDashboard account en bij features een nieuw item aangemaakt. Ik hoop dat ik het op de juiste plaats heb gedaan :face_with_hand_over_mouth:.

1 Like

Ja, helemaal goed!

1 Like

goede avond ,
zou je een afbeelding kunnen plaatsen hoe dat er met de Lenovo M11 uit ziet , het lijkt mij ook wel wat

gr
Diedich

Moet nog aan de muur. De beugel en het haakse snoertje is besteld.

1 Like

Dank je
Ziet er tof uit

1 Like

Hoe krijg een zo een Homey Dashboard op mijn Tablet? Is dit een speciale app anders dan de Homey app?
Ik ben technisch ICT niet heel erg goed hierin

@Niek_Lansink

Er is een proefperiode zover ik weet. Daarna 25 euro per jaar. Prima ondersteuning en ik vind het bedrag dubbel en dwars waard omdat je rechten kan toekennen. Prettig als je kinderen (of zoals ik tiener kleinkinderen) hebt.

Vandaag aan het spelen gegaan het hdashboards allereerst complimenten hoe simpel en netjes dit werkt.

Volgende loop ik tegen aan ;
Weervoorspelling (via theweather.com , widget )toegevoegd zoals in blog echter moet je autorisatie domain opgeven.

Voor de website is het voldoende om https://web.hdashboard.com op te geven echter werkt dit niet in de app.

Zie screenprint :

Vanaf welk domain wordt de app geladen ?

Bedankt Marco

Samen met Fully Kiosk browser maakt dit product wel helemaal af.

Met Fully kiosk browser kan je Hdashboard in kiosk mode zetten.
Enkele nuttige functies die ik al eerder heb gebruikt zijn;

• Automatische inloggen , met full screen
  • Automatische scherm aan laten gaan op basis van licht , geluid en/of beweging
  • Automatische scherm uit laten gaan als donker wordt
  • Andere apps / settings locken
1 Like

Dankjewel Marco!!!

Ik raad zelf fully kiosk single app aan ipv browser.
Daarmee haal je veel veel betere performance dankzij de native android app.
Dit is exact dezeflde fully kiosk app maar dan laad hij de app in i.p.v een browser.

Hoi Menno,

Idd native app is beter, dit zal ik ook nog even testen
Alleen zit ik nog met bovenstaande probleem m.b.t. autorisatie domain waardoor weer bericht niet geladen wordt.

Heb inmiddels al wat geprobeerd , maar geen succes vanaf de native app.
Kan jij aangeven welk domain jullie app vandaan probeert te connecten ?

goedenavond.

ik heb een vraagje.
ben net bezig met hdashboard te ontwerpen.
aan zich gaat het best wel redelijk. ik sanp alleen een ding niet en weet ook de oplossing niet.
De eufy cameraś verversen niet het beeld. ofwel er blijft een image staan van een dag geleden.
Op alle 3 de cameraś zie ik dit gebeuren in het hdashboard. Wat moet ik doen/instellen om bv een x per uur of zoiets de nieuwere beelde hierin te krijgen?

in de eufy app kan ik wel handmatig op een camera kiezen en dan krijg ik een nieuw image in de eufy app. maar dus niet in het hdashboard.

graag tips.

gr marco

Kan je geforceerd refreshen op 3 seconden zetten?

Is er iemand die mij op weg kan helpen met het opstellen van een dashboard?

Jouw vraag is niet helemaal duidelijk. Op de website van HDashboards staan een paar tutorials. Misschien kan je daar beginnen en dan aangeven wat niet lukt.

Ik zou graag een gauge-meter willen waarop het verbruik van één apparaat van de huidige dag wordt weergegeven.
Onderstaande heb ik weten te vinden, maar dat is (denk) het totaalverbruik van het apparaat. Het betreft hier de warmtepomp waar een Homewizard Energysocket tussenzit. Weet iemand hoe ik het verbruik van de huidige dag kan tonen?

Gebruik power to hour app om dit inzichtelijk te maken per uur , dag , maand etc.

In hdashboard gebruik je dan de waarde van power to hour app.

( dit is overigens mijn theorie , nog niet geprobeerd :wink: )

1 Like

Dat is 'm inderdaad. Het is gelukt :slight_smile:

1 Like