[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Geen probleem! Thanks :smiley:

Martijn,
Ik heb geprobeerd om Homebase 1 toe te voegen maar dat gaat niet lukken ik blijf de melding krijgen dat er geen apparaten gevonden zijn op mijn extra account.
Ik zal uitleggen wat ik gedaan heb:

Eerst heb ik een account aangemaakt en daarna mijn apparaten geïnstalleerd.
Alles werkt en ik zie al mijn apparaten
Dan heb ik een extra account aangemaakt en heb ik dit account gedeeld (geavanceerd) via mijn eerste account.
In dit extra account zie ik al mijn gedeelde apparaten en alles werkt.

Dan ging ik naar homey en selecteer ik Homebase 1
Daar vul ik de gegevens van mijn tweede account in en krijg ik de melding dat er geen apparaten gevonden zijn.

Ik hoop dat je een oplossing voor me hebt.
Met vriendelijke groet,
Rob Janszen

@Rob-Janszen

Heb je de apparaten gedeeld of heb je de woning gedeeld?

Heb je een Homebase 1 of 2?

@Jan_Albert Heb een nieuwe versie live gezet met memory verbeteringen. Nog niet perfect maar zou wel minder zwaar moeten zijn: [APP][Pro] Eufy Security - #3496 by martijnpoppen

1 Like

Martijn,
Ik heb de apparaten gedeeld en niet de woning en ik heb Homebase 1.

Wat ik ook heel vreemd vind is dat het al minstens een jaar goed gewerkt heeft.

@Rob-Janszen
Ja dat is wel gek. Heb je wel de goede regio geselecteerd tijdens inloggen? Waarschijnlijk EU.

Ik heb ze allerbijdehandste geselecteerd geen van beide werkt.

@Rob-Janszen
Zou je het volgende kunnen doen?

  • app herstarten
  • poging doen om de Homebase toe te voegen
  • diagnostisch rapport sturen.

Hopelijk zien we aan de hand hiervan wat er aan de hand is

Hey @Rob-Janszen
Bedankt voor je diagnostisch rapport.

In het rapport zie ik vanuit Eufy wel een apparaat terugkomen. → T8010

T8010 is een Homebase 2. En geen Homebase 1.

Wil je eens proberen een Homebase 2 toe te voegen ? :smiley:

Martijn,
Hierbij stuur ik je het diagnostisch rapport na een herstart en een poging om de homebase 1 toe te voegen.

8eb02e60-155f-44f4-944e-80cbcf0fffc7

Met vriendelijk groet,
Rob Janszen

@Rob-Janszen zie [APP][Pro] Eufy Security (nl) - #857 by martijnpoppen

Martijn,

Hierbij wil ik je ontzettend bedanken, het probleem is opgelost. Het was erg stom van mij om niet te controleren welke homebase ik gebruik. Ik heb namelijk ook de homebase 1 gehad en was in de stellige overtuiging dat deze nog aangesloten stond. Nogmaals heel fijn dat je even tijd vrij kon maken.

Met vriendelijke groet,
Rob Janszen

1 Like

Geen probleem! Fijn dat het weer werkt!

Wat een verschil!! :ok_hand:

1 Like

Ja nice!!

Hoi Martijn,

Ik heb een Homey Pro 2023 aangeschaft, en ben aan het kijken voor een Eufy deurbel. Ik kan alleen niet goed vinden op welke manier een Eufy te koppelen is aan Homey. Het liefst zou ik het zonder Homebase willen maar weet niet of dat gaat. Mijn oog is gevallen op de Eufy videodeurbel 2K bedraad (eufy Security Video Doorbell 2K (Wired) | eufy Security) .
Is het mogelijk om deze te koppelen aan Homey zonder homebase. Zo ja, zijn er dan nog nadelen als je de Homebase niet hebt?

Alvast bedankt!

Hi @Tim_Arends
Jazeker die is te koppelen
Echter moet je dan wel kijken of je die kan aansluiten qua stroomvoorziening

Verder doet deze deurbel precies hetzelfde als de battery variant.
Als je ooit van plan bent een Homebase 3 te kopen kan ook deze deurbel daar aan gekoppeld worden

Thnx Martijn,

Dan ga ik die bestellen zonder homebase. Kan in de toekomst inderdaad altijd nog een homebase erbij kopen.

1 Like

hoi @ Martijnpoppen,
Ik heb hetzelfde probleem als Gerben, maar alleen met mijn Deurbel.
Ik heb de HomeBase 2 en 2 Camera’s keurig toegevoegd; dat ging prima nadat ik een extra account hadgemaakt, 2fa uit, en dezelde stappen heb doorlopen.
maar Homey kan alleen mijn deurbel niet vinden (battery dual 1080k). Ik heb echt vanalles geprobeerd. Ik heb 6 apparaten in Eufy (4 camera’s, de HomeBase 2, en de deurbel). de eerste 5 heb ik allemaal toegevoegd in Homey (Pro); de deurbel vind hij niet.

enig idee?

groet
maarten