[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hey @Maarten_Hennekens
Zou je het volgende kunnen doen?

  • app herstarten
  • poging doen om de Homebase toe te voegen
  • diagnostisch rapport sturen.

Hopelijk zien we aan de hand hiervan wat er aan de hand is

Hoi Martijn,

Ik heb de videodeurbel 2k op batterij aan de homebase3. Dit werkt. Homey ziet ze ook allebei. Nu wil ik de chime ook op de oude Homebase 2 laten horen. Flow gemaakt met deurbel ingedrukt en dan chime Homebase 2. Bij een test doet de chime het, maar als ik de deurbel indruk gebeurt er niets. Die komt niet door bij Homey. Enig idee?

Hey @Robert_Volkers
Eerste wat ik zou proberen is even de Eufy app in Homey herstarten.

De kans is dat de notificatie service niet goed gestart is. Een herstart zorgt daar voor dat dat wel gebeurt

Hoi Martijn,

Super! Dat werk! Soms zijn dingen zo simpel…

Thanks!

1 Like

Hi @martijnpoppen thanks;
Yes heb ik gedaan; ik heb alle apparaten uit de homey verwijderd, App herstart en toen opnieuw toegevoegd van de Homebase - En dan zal je zien, toen vond hij ook meteen alle apparaten, inclusief de deurbel…
Het enige wat nu nog steeds niet goed gaat; is om events/gebeurtenissen te ontvangen in Homey van de deurbel te ontvangen (bijvoorbeeld als er wordt aangebeld); waardoor Flows die ik heb bij aanbellen, niet gestart worden. enig idee?
diagnostisch rapport: d138d407-30f8-4e69-b712-09a6c48c255c

groet, maarten

Hey @Maarten_Hennekens
Nice top dat het werkt.

Oplossing voor die events staat 2 posts hierboven: [APP][Pro] Eufy Security (nl) - #870 by martijnpoppen

1 Like

Gisteren twee Eufy S330 camera’s opgehangen. Installatie is fluitje van een cent en ook het koppelen met Homey zo gebeurd.
Alleen vandaag zie ik dat van een de batterij niet gezien wordt. Instellingen in beide camera’s zijn zover ik kan zien gelijk. Iemand een idee?


Hey @Ria_Banis
Probeer een paar keer even de security modes te wijzigen (thuis / afwezig / etc)
Dan forceert Eufy deze

Dat had ik al een aantal keer gedaan. Ook reparatie uitgevoerd.

Lijkt ook de gegevens niet te updaten (beide camera’s)


@Ria_Banis batterij en temperatuur worden niet accuraat en altijd doorgegeven. Vaak duurt het een tijd voor die zichtbaar worden.

Voor de statussen; heb je Push notificaties aan staan? Dat kan je checken per beveiligingsmodus

@martijnpoppen Bedankt voor je snelle reactie. onder tijdlijn heb ik push notificaties aanstaan. Het deel van verschillende modussen snap ik niet echt :flushed:, dus ik denk dat ik niet op de goede weg zit.

1 Like

Ehm tijdlijn? :thinking:

Ik bedoel in dit scherm:

@Ria_Banis probeer sowieso even de app te herstarten, dat wil vaka het probleem van de statussen oplossen.

Er zit een bug in dat als je een apparaat toevoegt deze helaas niet herkent wordt door de notificatie service. Een restart lost dat op

(Blond hè? En vrouw :woman: ). Deze instellingen heb ik ook zo. De app nu weer opnieuw opgestart en dan zie ik morgen wel hoe het er voor staat.

1 Like

Top! Hoor het graag :slight_smile:

Helaas nog geen batterij waarde voor een camera, maar neem aan de de Eufy app een melding geeft als het te laag wordt. De modus wordt wel netjes omgeschakeld met de flows dus werkt het systeem zoals ik het bedoeld had. Dank voor je tijd en moeite voor deze app.

@Ria_Banis ik zal nog even checken in de library of ik iets kan vinden van de batterij waardes :slight_smile:

Graag gedaan!

1 Like

Goedendag, allereerst excuses dat ik niet in het Engels mijn vraag stel, ik heb daar wat moeite mee.

Een van mijn Eufy camera’s detecteert slecht beweging. Mijn plan was om een Eufy bewegingssensor buiten op een betere plek dan waar de camera nu hangt te plaatsen. Het probleem is echter dat de Eufy sensor niet waterdicht is. Kan ik hiervoor een waterdichte sensor van een ander merk gebruiken en via Homey de camera een video opname laten starten?

1 Like

Nee

1 Like

Duidelijk