[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Zijn er nog alternatieven of omwegen?

@martijnpoppen de batterij worden inmiddels correct door gegeven :clap:

@Ria_Banis top!

@LelyBob helaas niet

Het is niet mogelijk om een camera te laten opnemen of om een Snapshot te nemen

Jammer, maar dankjewel Martijn. Ik ben nog verder aan het zoeken geweest, er zijn hoesjes die de beweging sensor waterdicht maken. Binnen Eufy kan je met deze sensor wel een camera laten opnemen. Ik ga dat maar eens verder uitvogelen. Bedankt trouwens voor je prima app.

@LelyBob ja helaas is die functionaliteit niet na te bootsen. Want dat zou het echt veel beter maken.

Hoop dat het lukt en graag gedaan! :smiley:

Hi @martijnpoppen

I read a few posts back that the rmtp stream doesn’t work anymore? I logged in on

https://mysecurity.eufylife.com/#/camera

And the stream over there works fine (after entering a PIN from the Eufy Android app)

But when I want to play the rmtp stream in VLC it doesn’t connect. Is it correct that the rmtp url is an external p2p address?

Hey @Dennis_van_Dinter
Je zit in het Nederlandse topic dus reageer in NL.

Maar de webstreams zijn veranderd van RMTP naar WebRTC. Helaas is dat veel lastiger om te reverse engineeren dus hopelijk vind ik daar een oplossing voor.

Hey Martijn,

Woeps, niet gezien. Maar bij deze vanaf nu in NL.

Die gasten van Eufy die veranderen nogal wat. Er is dus op dit moment geen mogelijkheid om de stream te benaderen. Zowel lokaal niet als via de API?

1 Like

Nee helaas niet :frowning:

Lokaal kan alleen via P2P maar dat vereist krachtige hardware om via FFmpeg dat te streamen. (Kan wel via Home assistant)

Van binary naar video . Helaas kan dat niet op Homey. Wellicht dat het mogelijk is met de Homey 2023 maar dat is nog onduidelijk.

Had inderdaad al zoiets gelezen van die strekking. We wachten rustig af in de hoop dat Eufy met een makkelijkere oplossing komt. Iets met rtsp of zoiets :rofl: :rofl:

1 Like

Ik heb de mijne met wat ducktape waterdicht gemaakt en hij hangt al 6 maanden buiten en werkt nog steeds

Goede tip ga ik ook proberen, gebruikt jij hem om dezelfde reden als ik wil, namelijk beter en nauwkeuriger reageren?

Ik gebruik hem in combinatie met de eufy deur sensor zodat als mijn poort open gaat en er beweging is dat de camera ‘s dan niet allemaal
Af gaan.

Eigenlijk precies het omgekeerde van mijn doel. Grappig had ik nog niet eens aan gedacht. Nogmaals dank voor de tip.

Is err naar je weet al ondersteuning voor deursensors via homebase3 in homey?

Krijg nog geen contact precies

Mvg

Peter
Zie diagnose rapport

d14e09c8-dc29-43f6-8578-3cb52141d457

@peter_vergauwen
Probleem is gevonden hopelijk wordt het snel aan de integratie toegevoegd: FIX: HB3 connected sensors not reporting by martijnpoppen · Pull Request #319 · bropat/eufy-security-client · GitHub

Your the best, thx

1 Like

Hi @martijnpoppen ,

De SolarCams lijken niet meer te werken. Weet niet precies sinds wanneer aangezien ik een tijd op vakantie ben geweest.
Geen enkele status wordt uitgelezen en ook de beveiliging modus veranderen (handmatig of via een flow) werkt niet.

Ik heb Homey al opnieuw opgestart, handmatig de security modus proberen aan te passen, de camera’s “gerepareerd” en verwijderd/toegevoegd. Niets lost het op helaas.

Groeten,
Sander

Hey @Kuijkens
Heb je Push notificaties aan staan voor de geselecteerde beveiligingsmodus? (Thuis / afwezig / etc)

Zonder ousb notificaties kan Homey de status niet uit lezen.

Je kan ook nog even een diagnostisch rapport sturen. Dan check ik even waar het misgaat