[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Thanks, geprobeerd.
Jammer genoeg geen effect. Het vreemde is wel dat het ip adres al was toegevoegd in de instellingen (en zichtbaar was).

Ik ga straks de hele app nog eens opnieuw installeren en de apparaten toevoegen na een reboot, kijken wat er geberud.

Ja heel gek. Homey herstart ook geprobeerd?

Lijkt wel echt een issue te zijn in het netwerk. Je kan ook proberen je camera opnieuw op te starten. Dat wil ook wel eens helpen.

Ok, het wordt nog vreemder…

Ik heb:

  1. app gedeinstalleerd.
  2. homey reboot
  3. app geinstalleerd.
  4. homey reboot
  5. login gegevens (homey account met gedeelde camera) ingevoerd, melding ingelogd
  6. bij toevoegen van het apparaat komt het eufy login scherm, hierbij met hetzelfde account weer ingelogd.
  7. melding dat er geen apparaten gevonden zijn.

Vervolgens alle stappen opnieuw gedaan, dit keer met de login van het normale hoofdaccount (2fa uitgezet) en krijg dezelfde melding…

Enig idee, zou dat dan nog steeds het netwerk kunnen zijn?

Nee dat lijkt me niet. Kan je een nieuw rapport sturen?

Uiteraard:
bf42af57-50ff-4076-8b0f-e912d7694a5b

@jerry Gecheckt, ik zie wat errors. Kan je de app eens herstarten en opnieuw proberen?

Done, geen verschil:
App lijkt ingelogd te staan bij de configuratie.
Dan bij het toevoegen van een apparaat vraagt hij om de login (en op de app) schiet deze na 1 seconde weer terug naar hetzelfde scherm waarin wordt gevraagd om in te loggen.

(na een wat langere tijd komt er een pop-up met of de melding time out, of de melding; geen apparaten gevonden. probeer een andere regio)

1 Like

Ik heb nog iemand met dit probleem. Ga het morgen even uitzoeken.

Dank je Martijn, wordt gewaardeerd!

1 Like

Goedemiddag ,

Ik zou graag me eufy bewegings sensoren gebruiken voor de lampen aan en uit te schakelen echter heb ik dan dat ik elke keer een melding van de eufy app krijg als iemand in het bereik van de sensor komt door een push melding van eufy.
Deze push melding is volgens mij hoofdzakelijk om homey te laten werken of kan dit anders ?

Je zou hier even kunnen kijken.
https://community.homey.app/t/app-pro-eufy-security-nl/60540

1 Like

@Alexander_Van_leeuwe ja klopt. Helaas werkt Homey alleen samen met Eufy als de push notificaties aan staan. Dit doordat er geen goede API beschikbaar is vanuit Eufy.

Hé all! Ik heb de Eufy Doorbell Dual Pro met Homebase 2. Op de voordeur zit een kaku magneet contact. Graag zou ik een flow gebruiken waarbij de deurbel een foto via Telegram stuurt zodra het magneet contact afgaat. Ik krijg echt wel een foto gestuurd,maar geen actuele, het lijkt een foto te zijn van de laatste activiteit die de camera heeft waargenomen. Wat doe ik fout?

Hey @Bryan_Wolters

Dat is helaas niet mogelijk

Uit de FAQ;

Aargh… Excuus… Altijd eerst de faq lezen. Dankjewel Martijn

1 Like

Geen probleem :smiley:

Hoi Martijn, sinds gister heb ik een Eufy s40 solocam. Nadat ik jouw app geïnstalleerd heb op mijn homey, lukte het vrij gemakkelijk om de camera als apparaat toe te voegen. Echter kan ik het apparaat (de camera) nu niet bedienen. Als ik bijvoorbeeld de lamp aan wil zetten, krijg ik een foutmelding “time out after 3000ms” . Ook lukt het niet om een functie aan te roepen via een flowkaart (bijvoorbeeld : lamp aan bij detectie van beweging). Het apparaat heeft volgens mij echter wel verbinding met de homey, want ik kan wel data als temperatuur zien en bijv het batterij niveau? Hopelijk kun je me helpen met dit probleem… alvast bedankt. (Ps ik gebruik een tweede account, zonder 2fa op de camera te koppelen). Hartelijke groet Johan

Hoi @Johan_Spierings

Dit probleem is laatste tijd al vaker langsgekomen. Lijkt aan de solocams te liggen…op een of andere manier komen deze niet goed terug in het netwerk

Kan je eens kijken of er een ip adres staat bij de apparaat instellingen?

Hoi Martijn,
Bij hub instellingen staat mijn huis ip adres ingevuld…

In de app van eufy zelf zie ik dat mijn camera een lokaal ip adres heeft gekregen

Is het mogelijk de livestream op chromecast met geluid te casten? Op de nest hub kan je dit handmatig aanzetten. Maar op de tv niet.

Ik gebruik de camera als babyfoon, waar het makkelijk zou zijn dat we ook geluid hebben.