[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Johan_Spierings hmm dat lijkt wel goed. Dat heb ik nog niet eerder gezien bij een solocam

Kan je eens een diagnostisch rapport sturen?
Dat doe je via de mobiele Homey app via

Meer - apps - Eufy Security - tandwiel rechtsboven - stuur diagnostisch rapport

Mocht het niet werken zal ik kijken of ik een fix kan maken. Het lijkt erop dat dat de solocams anders werken dan de reguliere cameras.

Bij jou lijkt het wel zo te zijn dat de camera goed in het netwerk zit

Nog even dubbel check: zitten Eufy s40 en Homey in hetzelfde netwerk? Geen vlan of gast netwerk?

Hey @RobinS
Helaas niet. De stream card genereerd een web video player die het format van Eufy kan afspelen.

Als ik het geluid automatisch aanzet zal hij niet automatisch afspelen.

Dus dan moet je eerst op play drukken. Ik kan de optie uiteraard wel toevoegen mocht je dat willen

Alles zit op hetzelfde wifi netwerk
Ik stuur he zo de rapptage
Thanx!

1 Like

b8b44495-c48b-4ec4-b107-b2ab7f37d1e4

Wat jammer zeg! Bedankt voor je snelle reactie.
Drukken op de play button heeft ook geen zin helaas…

Verder top hoe de app werkt!

1 Like

Hi Martijn,

Ik krijg geen stream url meer van mijn Eufy deurbel. Ik gebruik je flow voor het casten van de deurbel naar google nest. Als ik de url ook als bericht laat versturen ontvang ik [null]. Na herstart app, homey, homebase en deurbel kreeg ik eenmalig weer een link (die vervolgens niet werkt). Daarna weer constant null. Ik heb een rapport gemaakt: 646e39b1-f382-4bea-a32c-0b1a71b7bd25

Heb jij nog tips wat ik zou kunnen proberen?
Thanks!

Hi @Ed_van_D ik zie een error inderdaad.
Ik ga er morgen naar kijken. :wink:

1 Like

Thanks @Johan_Spierings ik zie nog steeds je publieke ip staan als ingesteld IP adres bij de camera. Kan je eens checken of die goed staat? Zou zoiets moeten zijn als: 193.168.x.x

Daarnaast zal ik morgen even kijken of ik een fix kan maken voor de s40 ik hoor meer mensen met problemen hiermee

@Ed_van_D heb de report gechecked. Ik kan het issue niet helemaal verklaren. Zou je de Eufy app (in Homey) kunnen herstarten dan nogmaals proberen en mij een nieuw rapport sturen?

Zeker, hierbij: 32ff7b33-6911-4354-99dc-0a3e80756c17

@Ed_van_D lijkt nu goed te werken!

Ja, ik krijg nu netjes een link weer! Enige is dat de nest de volgende melding geeft: The media could not be loaded, server network fail of video format unsupported. Ik heb de hls chromecast compatible gebruikt. Enig idee?

Yes zorg dat je het casten een vertraging mee geeft. Anders krijg je inderdaad nog geen stream

Net van 2 naar 6 seconden gezet. Melding blijft. Ik ga wel even rommelen.

Je cast hem wel als webpagina?

Jazeker, hier mijn flow: Shared Flow | Homey
Nest ook even herstart. Ook op mijn chromevast v3 getest, blijft daar alleen laden.

Je zou even kunnen proberen om de streamurl als notificatie op de tijdlijn te zetten en dan in de webapp even die url kopiëren en in je browser zetten. Kijken of het dan wel werkt

Of deze url gebruiken en device_sn even invullen:

https://192-168-1-130.homey.homeylocal.com/app/com.eufylife.security/settings/stream?device_sn=DEVICE_SN_HIER

We komen steeds verder, Het werkt ook niet in Chrome of Firefox.

SN even weggehaald)

Heb je de pagina meerdere malen geprobeerd te refreshen?

Ja, meerdere keren. Enige verschil is dat de ene keer een melding in beeld staat en andere keer alleen een de laden animatie. Ik heb mijn Eufy Homebase nogmaals herstart. Heb mijn pi-hole ook al even op pauze gezet. Geen verbetering.

1 Like