[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Kan je eens in de console van je browser kijken of je daar errors ziet?

Kun je hier wat mee?

Certificaat van de Eufy server is niet goed. Lijkt erop dat de p2p-vir-10 niet goed werkt vandaag.

Okee, thanks. Dat wacht ik even af tot Eufy het fixt!

1 Like

@Ed_van_D also the webpage from eufy itself is failing: https://mysecurity.eufylife.com/#/camera

1 Like

Is het mogelijk om per apparaat door homey meldingen via de Eufy app te laten uitzetten?

Voorbeeld: als ik nachtdienst heb wil ik geen meldingen op mijn telefoon krijgen van babygehuil gedetecteerd. Is zoiets in te stellen?

@Joep_Vullings jazker je kan gebruik maken van de Security Modes van Eufy (Thuis / Afwezig / etc). Daarin kan je per camera instellen wat ze moeten doen

Maar ook per telefoon?

Want ik wil niet de meldingen voor mijn vriendin uitzetten namelijk.

@Joep_Vullings Nee helaas niet. Dat is niet hoe Eufy werkt :confused:

Hi @martijnpoppen

Ik heb sinds vandaag gemerkt dat al mijn Eufy sensoren niet werken in Homey. In Eufy zelf werken ze prima daar ze beweging laten zien.
Ik heb op meerdere deuren Eufy sensoren zitten die ook het licht aan/uit zetten en daar gebeurd nu niets.
Omdat ik vanwege wat detectie problemen die ik denk te ervaren met mijn camera de Homebase al een tijdje dagelijks automatisch herstart dmv een smart plug zag ik nu dat de meldingen uit stonden.

Helaas werkte het nog steeds niet na het weer inschakelen van deze meldingen. Ik dacht trouwens dat dit door de Eufy app in Homey automatisch aangezet werd?
Ook dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat je zou kijken of de app in Homey zou kunnen gaan werken zonder dat al die meldingen moeten aanstaan?

Ik heb de Eufy app meerdere keren herstart, de Homebase meerdere keren herstart en Homey herstart maar de sensoren doen momenteel niets.

De laatste bewegingsdetecties waren zo’n 12 uur geleden.
Ik zag dat er een update van de app was geïnstalleerd en ik heb geen idee of het daar iets mee te maken heeft?

De camera en deurbel doen het gewoon goed.

b7629035-9490-4415-a557-065de259b090

Bedankt.

Hoi @Heula
Ja er is een grote update in test gegaan.
Waarschijnlijk zit je op de test versie van de app waar dus bugs in kunnen zitten.

Je kan altijd terug naar de live versie.

Mocht je wel willen testen: zorg dan dat je op 3.0.5 zit

Zie ook: [APP][Pro] Eufy Security - #2765 by martijnpoppen

hi @martijnpoppen

Ik zit inderdaad op 3.0.5 en met die versie werken de sensoren dus niet nu.
Ik kijk even aan of dit probleem zondag is gefixt zoals je in het test topic aangeeft.
Ik heb daar ook even op gereageerd.

Bedankt.

Top!
Ja ik had nog even snel een fix gepushed en dat was helaas niet goed :confused:

hi @martijnpoppen

Ik zie dat we nu op 3.0.8 zitten maar krijg nu continue de melding dat de app gecrashed is en de ontwikkelaar op de hoogte is gesteld.
App herstarten helpt niet.

0aa66050-71e3-4ea9-9d2f-82253bba6168

Thanks.

@Heula

Yes: [APP][Pro] Eufy Security - #2776 by martijnpoppen

@heula je kan beste even live app installeren

1 Like

Ik zie het inderdaad.
Thanks.

1 Like

Hoi allen,

Ik probeer met mijn Eufy 2k battery doorbel een buitenlamp van Hue te laten branden bij beweging. Ik krijg alleen de als kaart niet werkend voor de deurbel… achter huis heb ik ee Eufy 2c en die werkt probleemloos.
Ik heb een push notificatie achter de triggers gezet, maar ik krijg simpelweg geen bewegingsmeldingen… (reset in de app is al uitgevoerd)

Ik heb een losse account voor de homey en de homey als gebruiker toegevoegd in het hoofdaccount. 2FA staat uit e.d.

Ik zie vast iets over het hoofd… hebben jullie tips?

Groet,
Hessel

Hi @Hessel
Krijg je wel een push melding op je telefoon van de Eufy app?

Push meldingen moeten aan staan anders werkt het ook niet in Homey

Het beste is om even per beveiligingsmodus te checken of push notificaties aan staan

FYI allemaal
De test versie van de app werkt weer :slight_smile:

1 Like