[APP][Pro] BLE Christmas lights, Kerst clusterverlichting met bluetooth (Action)

“Geef de developer de schuld”, dat is inderdaad een standaard antwoord. Maken ze al jaren goede vrienden mee onder de community-ontwikkelaars.

@Gruijter Hey Robin, fijne dagen alvast gewenst meestal contacteer ik je in het begin van het seizoen en los je het snel weer op waar ik steeds heel blij van word. :slight_smile: nu dit jaar werkt het soms wel soms niet. Ik kan de lampen soms niet bedien dan moet ik de app of Homey of de lampen herstarten dan werkt het weer. Is dit iets wat je kan oplossen?

Dank!

1 Like

Ik heb ze zelf net weer opgeborgen. Met mijn HP2019 werkte het bij mij prima. Als het soms niet werkt moet je de Homey dichterbij zetten.
Tot volgend jaar :wink:

Homey staat er juist naast :slight_smile:

Met vriendelijke groet,

Yannick Eeckelaert

Het ligt dus aan de HP2023 dat de BLE verbinding niet werkt? Is er zicht op een oplossing? Wat moeten developers doen dit goed te regelen voor de community bouwers?

Iemand de kerstverlichting al getest ?, of het probleem met Homey pro 2023 intussen is opgelost ?

Ik heb het recent nog geprobeerd, maar helaas is de situatie (in mijn geval) ongewijzigd: koppelen werkt; bedienen niet (zelfde foutmelding als deze).

Vanmiddag hier ook geprobeerd, Homey 2023 inderdaad nog steeds geen verbetering, ze worden wel gezien, maar geen 1 cmd werkt.

Op mijn oude homey 2016 werkt het nog steeds goed, jammer maar helaas.

Op marktplaats dus snel zoeken naar oude Homey’s :face_with_peeking_eye:

1 Like

Robin, werkt de app met de Anna’s Lights? Of was dat niet gelukt?

Had gehoopt dat ze dit jaar wel zouden werken na alle updates maar helaas :frowning:

Misschien een idee om - voor zover nog niet gedaan - ook een ticket hiervoor aan te maken bij Support | Homey. Hoe meer mensen het formeel bij hen melden hoe meer aandacht het van hen krijgt (hopelijk…).

Gedaan!

1 Like

Ook gedaan

Goedemorgen Wesley,

Bedankt voor het contact opnemen met onze support!

Ik heb dit verzoek even voorgelegd aan onze development team, ook al gaat het om een community app, omdat ik inderdaad las dat de developer naar ons verwijst ivm beperkingen op het gebied van BLE.

Ik wil wel graag alvast aangeven dat we geen garanties kunnen geven of en wanneer je suggestie eventueel geïmplementeerd kan worden, omdat er op dit moment ook al een aardige routekaart aan ontwikkeling ligt. Maar weet in ieder geval dat jouw suggestie genoteerd staat en dat we er zeker naar kijken.

Nogmaals bedankt voor je input, het wordt gewaardeerd!

Voor nu is dit alles wat ik voor je kan doen, daarom sluit ik nu je ticket.

Ik wens je een fijne dag en veel plezier met Homey!

Met vriendelijke groet,

Best regards,

Bas

1 Like

Die mail kreeg ik ook, naja afwachten.

1 Like

Ik kreeg deze reactie, nog steeds afwachten dus…

Bedankt voor het contact opnemen met onze support en het doorgeven van dit issue.

Het probleem is al eerder gerapporteerd door andere gebruikers inderdaad. Ik kan helaas geen uitsluitsel bieden als het gaat om wanneer dit issue wordt gevonden en opgelost, mede omdat dit al enige tijd speelt en er tussentijds nog geen oplossing gevonden is.

Nogmaals bedankt voor je melden van het issue, het wordt gewaardeerd!

Voor nu is dit alles wat ik voor je kan doen.