Afval Herinnering 2.0 - Vandaag of morgen?

Ik heb gekozen voor deze oplossing met 3 losse flows die je kan laten starten wanneer je wilt:

De eerste is: Afval morgen buiten zetten:

De tweede is: Afval niet buiten zetten:

De derde flow is: Afval vandaag buiten zetten:

Bij mij werkt de “Morgen Iets” kaart wel gewoon

Het werkt bij mij nu ook weer met morgen iets inderdaad en dan in de message wat er dan morgen aan de weg moet.

image

Simpeler kan niet.

Mijn afval herrinnering doet het niet meer, ik kan mijn advalwijzer niet meer vinden in de lijst. Is er iets veranderd?

De app crasht hier ook telkens. Dit is al een week zo. De reminders staan nu weer op de oudewetse calender en de app in de afval bak

@Marco_en_Sabrina_Van en @Otter
Hebben jullie toevallig firmware v7.4.0-RC22 draaien?
(Ga naar Meer (...)InstellingenAlgemeen en zoek naar “Homey versie”)

De app moet daar nog op aangepast worden en zou kunnen crashen momenteel.

Robert heeft de app net aangepast, maar kan hem zelf niet testen.
Als je wilt helpen, kan dat door deze versie te installeren:

https://homey.app/a/com.trashchecker/test/

Bij mij werkt het goed, ik gebruik de HVC api.

Zie ook

Bedankt voor de info. Idd 7.4.0-rc22 (auto update) Ik ga hem gelijk testen. Alfast een prettig weekend :slight_smile:

1 Like

3.1.11 lijkt het weer te doen, gaat niet op pause. Tnx!

Werkt weer!

Hi,
My homey is with this app on version. 3.1.14 but I don’t get any messages, while the app on my cellphone does. The settings are correct. The homey.app finds my address in the available databases.
Do others experience this too?

I have updated the app, don’t know why, I did it, but now my adress isn’t supported anymore.
With version 3.1.5 it was working good.
3.1.13 and 3.1.14 both aren’t working.

No issues here with v3.1.14, but I’m on v7.3.0 firmware

Oh yeah, totally forgot to mention this. I’m on version 7.4.1. No matter what I do, the trigger to see when something will happen, does not do a thing.

I am on 7.3.0 and the app is 3.1.14.
Adress unknown.
Already asked on Github.

Since today I noticed that the ‘And’ card does not work anymore… It always returns false, in standard and in advanced flows. Even though tomorrow my GFT is collected. This is displayed in the string which is available in the tag however.

Wat ik mij afvraag zou je evt een motion sensor voor de bakken kunnen plaatsen en dan iets kunnen bouwen dat zegt: If bak is already moved… en dan dat beide bakken (grijze/ groene) van elkaar gescheiden worden of is dit heel complex?

Groet,
Rick

Hi, i am using this app with a lot of pleasure, but since the new year new dates are not fetched from afvalapp. I only see dates of past year. Restarted en did settings again several times but is doesn’t update the dates. I have set them now manual.

@Martijn_Hoogenbosch great app, much appreciated!

The same here.