433 Mhz fungerar inte?

Hej! Har köpt en beggad Homey-pro och har problem med 433 Mhz, jag fÄr helt enkelt inte kontakt med nÄgot pÄ den frekvensen. Jag fÄr inte in mina tempgivare i wireless weather sensors-appen, den visar 0 hits pÄ alla protokoll, tempgivarna fungerar i telldus och 1 Àr i samma rum som homeyn sÄ den borde ju nÄs. Jag lyckas inte heller lÀgga till nÄgra enkla pÄ och av kontakter, varken nexa eller telldus och inte heller att anvÀnda en nexa fjÀrr för att lÀgga till brytaren den vÀgen. Inget verkar ha kontakt med homeyn pÄ 433 helt enkelt. Jag har provat att byta spÀnningsagg och startat om den, nÄgon som har bÀttre förslag?

/Mattias

RĂ€tt app installerad?

Testa med

Har provat den, nexa och telldus appen, ingen vill vara med.

Ser du 433 MHz i dev tool ?

https://tools.developer.homey.app/

Just temperaturgivare nÀr det gÀller 433 Mhz sÄ gÄr det inte att fÄ dem att fungera i Homey. Har gjort program för dem i Telldus miljön och de fungerar helt annorlunda Àn andra enheter. Söker du temperaturgivare i programmet fÄr du alla som Telldus hittar och sedan fÄr du lista ut vilken det Àr du ska anvÀnda.

Vet inte var jag ska se den? Under wireless?

/Mattias

Jo i Telldus fungerar de ju som de ska, men jag trodde att de skulle gÄ att hitta i den weather appen, jag tycker jag har lÀst om folk som fÄtt det att fungera?

/Mattias