TFA 433 mhz thermometers koppelen

Eerder heb ik een TFA Dostmann 30.3139 Temperatuursensor Draadloos 433 MHz aangeschaft en mbv de ‘Draadloze Weersensoren’ app van Ramon Baas weten de koppelen.
Omdat dit gelukt is, wilde ik het assortiment thermometers binnen mij netwerk uitbreiden met de TFA Dostmann 30.3240.10 Zwembad buitensensor en de TFA Dostmann 30.3221.02 Combisensor. Beiden ook 433 mhz. Echter nu ziet de app ze niet. Homey zou ze volgens mij ook zelf rechtstreeks moeten zien, toch? Iemand die me hiermee helpen kan?

Nope, kan alleen via een App.

Dus als de sensor te ver weg is, is het signaal te zwak moet je het zwembad naar Homey verplaatsen of andersom.

En als die App hem niet ondersteund, bij de developer vragen in het topic hier: [APP][Pro] Wireless Weather Sensors - Reads data from several brands of wireless weather sensors

Dank voor je reactie D. Sensoren zijn binnen bereik van mijn Homey Pro, nl in dezelfde kamer. Dit om ze snel te koppelen en zeker te weten dat het signaal dicht genoeg bij is. Dus dat is het niet lijkt me. Van een andere app ontwikkelaar, Harrie de Groot - ‘Temperatuur monitor’, heb ik begrepen dat Homey deze functionaliteit juist wel heeft toegevoegd en 433 mhz apparaten wel rechtstreeks aangeroepen/uitgelezen kunnen worden. Ik zie alleen 433 Mhz niet in de Homey app. Wel infrarood, z-wave en zigbee.
Nog andere suggesties…?

Dan heb je hem verkeerd begrepen,
alleen als er een App voor is kun je de RF 433 Mhz device koppelen.

Wederom dank voor de snelle reactie. Lost het probleem niet op, maar wel duidelijk. Ik ga de gewaardeerde app-ontwikkelaars Ramón Baas en/of Harrie de Groot vragen of het klopt dat de ene tfa van Dostmann wel en de anderen niet herkend worden. Misschien levert dat een oplossing op…