433 Mhz fungerar inte?

Hej, jag har precis fĂ„tt in 1 temperatur sensor Telldus FT007TH (termometer/ luftfuktighet). Jag anvĂ€nde Wireless Weather Station appen i Homey, fick gĂ„ in i appen via mobilen och aktivera protokollet Alecto v3 (GĂ„ till “Mer” → “Appar” → “Wireless Weather Station” → kugghjulet (uppe till höger) → “AppinstĂ€llningar” (högst upp) sedan under protocol bockade jag i Alecto v3scrollade ner lite och sparade “Save settings”.

Sedan fick jag precis in Telldus 14732 (en 443mhz on/ off plugg för utomhus bruk (svart)). AnvĂ€nde dĂ„ appen Trust Smart Home. Gick in i appen och valde pluggen “AGC-200” satte sedan pluggen i inlĂ€rningslĂ€ge (höll in knapp i cirka 7sek) och dĂ€r efter gick vidare i installationen. Jag fick Ă€ven in en annan utomhus plugg frĂ„n Telldus 313447 (Ă€ven den en 443mhz on/ off plugg för utomhus bruk (svart)).

I Trust Smart Home appen fick jag vÀlja plugg sedan trycka pÄ anslut, dÀr stÄr det nu att man ska sÀtta in sin plugg i ett uttag, jag satte dÄ bÄda i inlÀrningslÀge (hÄll in av pÄ knapp ca 7 sek) sedan gick jag vidare och dÄ stÀngdes den av och pÄ (led lampan slocknar och sedan hörs ljud (av/pÄ ifrÄn pluggen)). GÄ vidare och gör klart.

Hoppas det kan hjÀlpa nÄgon.

Hej igen. Nu Ă€r problemet löst! Jag köpte en till begagnad homey och dĂ€r fungerar mina 433mhz grejor, sĂ„ den första homeyn var alltsĂ„ trasig nĂ€r det gĂ€ller 433
 :see_no_evil_monkey: