Zullen dit soort flows met apps op de Homey Bridge mogelijk worden?

Hi allen!

Enige tijd geleden ben ik enthousiast geworden over de Homey Bridge en er een aangeschaft inclusief Beta verzoek. Inmiddels beide binnen. Ik vind het toevoegen van apparaten en flows enorm fijn werken en denk dat dit een van de speerpunten is van Homey!

Ik ben gaan spelen met de Bridge + Cloud en gaan kijken naar de mogelijkheden. Tot nu toe nog niet veel Apps beschikbaar (snap ik, beta). Maar twijfel nu steeds meer over wat er in de toekomst wel mogelijk gaat zijn, gezien de (blijkbaar) beperkingen van de bridge. Ik zou hier graag meer duidelijkheid over willen. Zal een voorbeeld geven van een flow die ik graag zou willen, maar mogelijke beperkingen die ik nu zie of opmaak uit het forum. Hopelijk kunnen jullie me op deze wijze duidelijkheid geven!

Bij thuiskomst: start met afspelen van afspeellijst ‘Welkom Thuis’ op Spotify via willekeurige Bluetooth speaker, zet Philips Hue lampen (zonder bridge) aan op bepaalde stand

  • Is Spotify via Bridge te koppelen aan een Bluetooth speaker? Of zal dit nooit mogelijk zijn?
  • In Spotify zie ik alleen maar functies als pauzeer, volgende en volgende? Komt dit door Beta of zijn alleen dergelijke functies mogelijk met Bridge?
  • Zullen Philips Hue lampen zonder bridge beschikbaar komen?

Hoor het graag!

Nee

De bridge heeft niets met Spotify te maken, Homey cloud is voldoende.
Ik heb zelf een receiver met Spotify Connect aan boord; middels de Spotify & Marantz app combi kun je er “alles” mee, op een Pro dan.
Maar dit kan niet met Homey cloud/bridge, daar deze geen lokale wifi verbinding met je media apparaten kan maken.

Als je bedoeld, Hue zonder de Hue bridge, dat hangt er maar vanaf of de “Hue zonder Hue bridge” app (ooit) beschikbaar gemaakt wordt voor Homey bridge.