WTW Brink HR renovent 400 slim maken

Hallo,

Ik ben al weken aan het zoeken naar een manier om mijn WTW uit 2003 automatisch te laten schakelen, Ik zoek dus een manier om de analoge 3 standen schakelaar slim te maken.
Ik weet dat er al het een en andere over is geschreven maar kan geen goede oplossing vinden.

Het gaat dus om een erg oude WTW uit 2003:
BRINK REGELING RENOVENT HR 400 BIE7100 WTW-HR 531349

Hij heeft geen perliflex aansluiting en schakelend via zwakstroom
het lijkt hetzelfde apparaat in dit forum topic:
WTW aansturen via Homey - :netherlands: Nederlands (Dutch) / Vragen & hulp - Homey Community Forum
Maar daar wordt geen oplossing gegeven. en is alweer een paar jaar oud.

Ik hoop dat iemand dit al een keer heeft gedaan,
of me een goed advies kan geven wat ik hiervoor kan gebruiken.

Alvast bedankt:
Erwin

Een analoge 3 standenschakelaar bestaat uit maximaal 3 schakelaars, die je kunt vervangen door 3 spanningsloze/potentiaalvrije relais die je via Homey kunt bedienen. In die richting zou ik het zoeken. Er zijn wel componenten met 2 relais. Bv de Fibaro Smart Implant. Misschien kun je met 2 relais toe, die leveren immers 4 mogelijke schakeltoestanden. Een en ander afhankelijk van het huidige schakelschema.

Dankje wel,
Ik denk dat ik maar 3 mogelijkheden nodig heb.
Als ik niets doe dat staat de stand op 1 (laagste) dus kan kan alleen nog maar schakelen naar 2 en 3. Dus niets doen is stand 1, dan heb ik nog maar 2 schakel momenten nodig.

Dus heb iets nodig dat kan schakelen naar stand 2 en 3. schakeldraden zijn spanningloos, dus lijkt erop dat deze alleen maar een singaal geven.

Dus heb iets nodig dat in staat is om 2 schakelingen te maken. En met een aparte voeding kan aangesloten worden (om spanning te geven aan het relais en communicatie)
maar deze spanning mag niet doorgevoerd worden naar de schakeldraden.