Welke schakelaar is dit?

Hi allen,

Ik ben eerder dit soort schakelaars tegengekomen, echter kan ik nu niet meer vinden welke schakelaar dit is. Kan iemand mij wellicht helpen met het ontdekken welk merk schakelaar dit is en of deze compatibel is met Homey? Dit (soort) schakelaar zou namelijk ideaal zijn in mijn badkamer!

image

Tip: doe een reverse image search bij Google

Dan vindt je o.a. deze:

Ik kan er zo snel geen Homey app voor vinden.

O.a mco home heeft dat soort. Maar let op niet alle modellen op de markt passen in euro inboud dozen.

In Z-Wave uitvoering: https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20221221110517&SearchText=coolcam+zwave+light+switch&spm=a2g0o.home.1000002.0

Werken met Homey, heb ze zelf ook.

Zijn nu afgeprijsd bij de Coolcam store zelf:

Thanks! Die zocht ik inderdaad. Echter, zie ik nu de Philips Hue Dial. Die is ook wel erg mooi. Nu ga ik goed twijfelen!

Welke kaartjes heeft deze in Homey? Kun je deze ook gebruiken voor een press and hold, i.e. dus voor het dimmen van lampen?

Coolcam wordt door deze app ondersteund: NEO Coolcam App voor Homey | Homey.
Helaas nog niet geschikt voor Homey Early 2023.

(Bijna) alle flowkaartjes van een ondersteund apparaat kun je in de appstore opzoeken :wink:
β€œHue Dial” kan ik niet vinden;
ter illustratie de Tap Dial:

Thanks, dat wist ik niet! Ik bedoelde trouwens voor de Coolcam, was wel heel pedant geweest als ik je voor apparaten zou laten opzoeken die je zelf niet hebt! :slight_smile:

Graag gedaan.
En gefelicitaart :partying_face: :beers:

Tja, euh, ik heb ook geen Hue apparatuur :wink:
Maar het is erg handig dat je vooraf de flowkaarten kunt zien.
En vergeet niet dat je met veel logica kaartjes ook waardes uit de apps / apparaten kunt gebruiken.