Weerlive.nl zon status

Momenteel ben ik bezig met een flow voor de zon voorspelling. Dit doe ik via een http request met weerlive.nl
Echter krijg ik de d0zon niet werkend.
Ik had wel gelezen dat je met $.data moest werken in plaats van $.liveweer
Als het goed is zal de data in % zijn dus heb ik een getal/nummer variabel hiervoor aangemaakt.

Temp, mintemp, maxtemp komen allemaal prima binnen alleen de zon niet. Iemand een idee?

Wel handig als je even de URL plaatst waar de data vandaan komt, maar als ik uitga van de URL’s op deze pagina moet het $.liveweer[0].d0zon zijn.


Komt inderdaad daar vandaan ook met liveweer krijg ik niks binnen. Hier komt wka data een getal uit toch?

In mijn variabel blijft dit 0 namelijk.

Open die URL eens in een gewone browser en check wat je terugkrijgt.

1 Like

Nog niet gezocht op “weerlive.nl”?
Dit is het eerste resultaat :blush:

En goede uitleg van Robert:

Die had ik inderdaad gezien vandaag dat ik met $.data geprobeerd had. Helaas ook zonder resultaat.

Ik ben momenteel niet thuis. Ik zal later de brouwser tip van Robert even proberen.

Alvast bedankt!

1 Like

Wat kun je met deze api dan nog meer aan data (en zon voorspelling) ophalen dan wat de KNMI app nog niet voor je ophaalt en beschikbaar stelt?
Deze KNMI app gebruikt namelijk dezelfde weerlive api (zie topic-start)

Ook een erg interessante!

Om de een of andere reden is alles nu gaan werken inderdaad met $.weerlive geen idee wat er fout stond. Bedankt voor jullie inzet!

1 Like

@zuur en had je deze app ook gezien? Solcast solar forecasts

Nee ook nog niet gezien. Niet in de app hoek gezocht voor deW oplossing. :sweat_smile:

Bedankt voor je feedback!