Webapp krijgt geen verbinding met Homey, Ios App wel

Ik probeer van buiten het netwerk (vanaf mijn werk) de webapp te openen, maar dan zegt hij dat de Homey Pro 2023 offline is.
Dit terwijl ik wel met mijn ios homey de homey kan bekijken.

Ik heb al een ander AP geprobeerd, cookies verwijderd, private browser,
maar geen geluk hiermee.

Iemand nog een idee?

Ontzettend veel informatie, dus maar even een aantal gokken:
Een pihole houdt de verbinding tegen.

Je werk hun netwerk verbinding houd het tegen.

Je mobiele app werkt op een cache, dus denkt de huidige Homey te zien, maar is dus oude data.
Dus je Homey Pro heeft geen verbinding met de cloud.

thanks voor de hints @Caseda

De webapp op Safari op telefoon werkt wel.

Dan kan het nog je werk netwerk zijn als je gewoon op 4G zit net je mobiel.

op mobiel zit ik op gasten wifi.

Misschien is het dan toch de VPN of firewall van werklaptop. Wel raar toch dat ik wel in kan loggen, krijg het mooie scherm van my.homey.app met links devices/flows etc, alleen wordt het aan de rechterkant niet gevuld. Er staat dan Homey offline.

De webapp communiceert (via een proxy) met je Homey thuis, het is die verbinding die niet werkt. De resources van de webapp zelf komen van Athom’s webserver, daar zit het probleem niet.

Ik heb exact hetzelfde probleem, op mijn werk wordt aangegeven dat de Homey Pro 2023 offline is. Ik heb ook de Homey Pro 2019, als ik naar deze schakel kan ik alles prima bereiken. Het lijk dus niet aan het netwerk/firewall van het werk te liggen.

Heb jij inmiddels al een oplossing?

Nee, geen oplossing nog. Geen idee waar ik moet beginnen…

Iemand al enig idee. Ik heb altijd gewoon op mijn Mac via Safari contact gehad met de Homey Pro 2023 via de webapp, maar ineens is hij heel de tijd offline.

Als ik via Chrome probeer, heb ik wel verbinding en als ik op mijn iPad via Safari contact maakt, lukt het ook. Daarnaast lukken de IOS appjes ook gewoon.

Safari werkt niet. Natuurlijk geschiedenis en cookies al weggegooid, maar nog steeds niks.

inderdaad heel vervelend en heb er ook last van. via de webapp lukt het niet om verbinding te krijgen, via de IOS app geen enkel probleem.

Ik kon al een tijdje niet in de developer tools van mijn homey met Chrome. Dus misschien is dit ook voor jullie de oplossing; verwijder de local storage op my.homey.app daarna moet je opnieuw inloggen en zou het weer moeten werken.
Safari: Clear Safari's local storage - Devolutions Documentation
Chrome: https://support.conquer.io/hc/en-us/articles/5821475923988-How-to-clear-local-storage-in-Chrome