Waarom moet ik af en toe opnieuw opstarten met Homekit (woning) probleem

Ik heb nu mijn Homey Pro 2023 gekoppeld met experimenten aan Homekit (Bestuur je Homey Pro apparaten in HomeKit). Maar elke keer, 1x per dag, moet ik mijn Homey Pro 2023 opnieuw opstarten, anders doen de button’s het niet meer als ik klik op LICHT AAN. Het werkt dan niet meer in Homekit en niet meer in Homey Pro 2023. Tot ik mijn Homey Pro 2023 opnieuw opstart dan doet alles het weer normaal.

Zijn hier meer problemen mee? Ik weet dat het nog om een test gaat maar als dit probleem vaker voorkomt dan zou het fijn zijn als deze in een update het wel goed doet :slight_smile: - Ben ik hier alleen in of hebben meer mensen hier last van? en ja, wat kan ik er doen? (stoppen met testen… LOL)

Ik werk niet met homekit maar wat je kan doen is periodiek Homey herstarten met een flow. Kun je in ieder geval blijven testen :grinning:

Als het ook in de HP2023 app niet meer werkt is het probleem niet gerelateerd aan HomeKit.

Maar ja, waar wel aan? Het is me wel opgevallen dat het nu opeens is, voorheen was dit probleem er niet. Dus het heeft wel iets te maken met het experiment, dat ik sinds een paar dagen test. Anders zou ik het experiment weer stop moeten zetten.

Hoe kan ik dat regelen dat de Homey Pro 2023 zichzelf periodiek herstart? @Hielke_de_Jong

Als je 'm stop zet kun je er achter komen of het daadwerkelijk aan het HomeKit experiment ligt of toch aan iets anders.

Middels een flow en Dan … in optie systeem.

1 Like

en wel eens met Robertklep. Kijken of het daaraan ligt. Mocht je het niet gedaan hebben; nog melden bij Homey zelf?

1 Like

Je kan ook bij experimenten HomeKit uitzetten en gebruik gaan maken van de app Homekitty.
Met die app draait het bij mij eigenlijk altijd goed.

1 Like