Vraag automatiseren screens ramen

Als je een DAN kaart toevoegt aan je flow en dan naar de Apps-sectie gaat, dan vind je daar de herstartkaart:

Als ik de juiste app heb gebruikt in de app store heb je dan ook deze kaart nodig, die haalt nieuwe data op.

1 Like

Wellicht ten overvloede: er zijn twee KNMI-apps:

De eerste haalt automatisch nieuwe gegevens op (ik meen om de 10 min.; kan eventueel ook handmatig met een flowkaart) en bevat een capability/tag met de tijdstempel van de laatste update.

Je hoeft in principe dus niet handmatig gegevens op te halen. Deze app biedt ook meer gegevens dan de community-app.

De officiële app heeft momenteel het probleem met de API-gebruikslimiet, waardoor deze geen nieuwe gegevens meer ontvangt, na verloop van tijd. De tijdelijke oplossing is een herstart van de app, waarvoor ik eerder een voorbeeld van een flow deelde om dit te automatiseren.

Als ik het goed heb, dien je in de community-app handmatig/actief nieuwe gegevens op te halen, met de aangegeven flowcard in het vorige bericht of een weer-apparaat aan te maken dat dit om de 10 min automatisch doet. Je hebt voor de community app een API key van weerlive.nl nodig.

1 Like

dank