Ik heb 8 timers op die manier en die werken allemaal.
Herstart de Chronograph app eens een keer.
Is je complete flow niet per ongeluk disabled?
Maak anders een nieuwe flow en een nieuwe timer zo simpel mogelijk en kijk wat er gebeurt in de Chronograph app naar die timer . . . bij terugloop naar 0 moet de lamp uitgaan.
Heb je als test een andere Bewegingsmelder? en /of andere lamp?
Je hebt een and flow in het begin, dus de helderheid MOET lager zijn dan 400 anders gaat hij niet werken. is dat de bedoeling?
Tevens laat ik een dergelijk bij mij altijd triggeren bij beweging gaan aan, en beweging gaat uit.
Reden: als de chronograph start alleen bij āaanā aan gaat en de tijd die je wacht, in jouw geval 90sec, is korter dan de trigger tijd van de bewegingssensor (vaak 1, 5 of 10 min) dan heeft vaak die 90 sec geen enkele zin. eerst loopt die trigger af dan gaan de lampen uit, maar ze gaan pas weer aan nadat de sensor reset is (en als hij op 10 min staat, is het dus een tijd donker). en dat geeft ook nog allerlei onverwachte acties.
Bedankt Rob voor het meedenken, maar deze chronograph heb ik ingebouwd wanneer de timer begint te lopen voor bijvoorbeeld 1 minuut, en ik loop binnen de tijd van 1 minuut weer door de sensor heen, dat deze weer opnieuw start, en uiteindelijk wanneer er niet meer doorheen gelopen wordt binnen die 1 minuut, moet deze stoppen. Vandaar de ingebouwde chronograph. Of heb ik deze zo niet goed ingesteld?
Als de flow niet is uitgeschakeld wordt de timer dan wel gestart? Je kunt dat controleren in de Chronograph app bij ātandwieltjeā > app-instellingen.
Als de timer niet gestart wordt, maak dan een nieuwe āstart timerā aan; kies ābewegingā; selecteer ābestaandā; vul looptijd in.
Nou, alles werkt hoor, ook de timer getest, deze loopt netjes af. Ik heb de kleine issue wat het kon zijn met een kaart āallā ook vervangen, zie meegestuurde printscreen, maar hij start flow 2 nog steeds niet .