Goede morgen,
Ik probeer een flow werkend te krijgen. Om dit voor elkaar te krijgen heb ik een ja / nee variabelen gebruikt. Ik heb ingesteld dat de variabelen van nee naar ja gaat als het contact uit gaat van de door sensor. Echter als dit gebeurt veranderd de variabelen niet? Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Groet Kevin
Onze kristallen bollen zijn kapot vandaag, ik ben bang dat je echt even je flow moet laten zien.
Ik was al bezig met het maken van de screenshot, je was me voor;)
Zoals het hier staat, zou het moeten werken volgens mij. Maar wat staat er na het laatste deel van de flow? Worden daar variabele weer veranderd?
En je weet zeker dat het contact UIT gaat als het zout op is?
Nee, op het moment dat beide variabelen op ja staan (zoutblok 1 en zoutblok 2) start hij een flow die zegt dat ik de zoutblokken moet vervangen. Als ik dit gedaan hebt zet deze beide variabelen op nee en worden automatisch de waterstand van dat moment gelogt.
Ja, heb het ook los met de sensor geprobeerd. De sensor maakt dan contact, de variabelen wordt alleen niet veranderd.
Dus de sensor maakt contact als het zout op is,
dat is dan ContactAlarm gaat “AAN” en niet “UIT”, toch? Of begrijp ik dat verkeerd?
Op het moment dat hij contact maakt gaat het contact alarm uit. Als hij van het contact af gaat gaat het alarm aan.
Net nog even mee zitten puzzelen en naar mijn idee werkt het nu