Heb een aantal kaarsen die aangestuurd worden middels een infrarood afstandsbediening.
Heb de Homey Pro 2023 en deze zou infrarood kunnen bedienen.
Is er een mogelijkheid om een aan/ uit signaal te gaan uitsturen door het copieeren van de huidige afstandsbediening?
Broadlink RM (mini) bijv deze → ik heb zelf de RM mini 3, werkt perfect
Of een Tuya (afgeleide), nadeel 1: werkt niet lang zonder internet of de Tuya cloud. Nadeel 2, het is redelijk wat werk om de specifieke knopjes in Homey krijgen.
Oké dank voor de tip, zal eerst kijken of ik een werkend signaal uit de database kan vinden maar een externe ir blaster kan ik voor meerdere zaken inzetten
Mooie app, helaas werkt dit niet bij mij.
Functies zijn wel gelijk aan mijn afstandsbediening, zal eens uitzoeken of ik kan achterhalen waar het verschil in zit, mss andere infrarood codering
Nog een testmomentje gehad en de app Anna’s collection werkt
Bij de installatie krijg je de optie om de afstandsbediening de pairen, bij deze optie schakel ik de afstandsbediening aan.
Hierna kan ik de kaarsen aanzetten, echter bij het uitzetten gaat deze kortstondig uit en hierna direct weer aan.
Graag gedaan.
Ja soms reageren meerdere apparaten op hetzelfde signaal helaas.
Ik heb bijv. een Tuya led-snoer, en die verspringt van kleur als ik de tv wil bedienen met sommige knoppen