Hoi,
ik zou graag als actie het bericht op mijn deurbel veranderen in een flow.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Mvg,
R
Hoi,
ik zou graag als actie het bericht op mijn deurbel veranderen in een flow.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Mvg,
R
Hoi allemaal,
Ik ben bezig om mijn UniFi-netwerk te koppelen aan mijn Homey, maar ik loop tegen een probleem aan waar ik maar niet doorheen kom. Elke keer als ik probeer te verbinden, krijg ik de melding:
“Verbinding mislukt. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.”
Ik gebruik dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord waarmee ik ook via het IP-adres in kan loggen op mijn Cloud Key Gen2+. Dat werkt zonder problemen.
Echter, ik heb Multi-factor Authentication (MFA) ingeschakeld op mijn UniFi-account. Zou dat misschien de oorzaak kunnen zijn? En zo ja, hoe kan ik dit omzeilen of op de juiste manier instellen?
Heeft iemand ervaring met dit probleem of tips om dit op te lossen? Alle hulp wordt gewaardeerd!
Alvast bedankt!
Nieuwe gebruiker aanmaken met alleen “local access”
Ik heb het werken maar als de bel gaat dan wordt het geluid afgespeeld op de Sonos maar deze speel het geluid 3 keer af waarbij er ook nog een ruim 30 seconden er tussen zit. Dus bij het laatste geluid staat de persoon al binnen
Kan je ergens instellen dat het geluid maar 1 keer kan worden afgespeeld, kan het namelijk niet vinden
sinds de laatste update van homey kan ik geen verbinding meer maken met me udm hebben daar meerdere last van ?
Bij mij werkt het nog steeds zonder problemen.
Zelf ervaar ik ook geen problemen, zit je Homey op een ander VLAN dan de UDM?
een ‘API’ user aanmaken in je UDM pro zonder MFA