Welke versie nummer?
Inmiddels camera opnieuw toegevoegd, UniFi Protect opnieuw gestart, Homey Pro opnieuw gestart.
Versies:
Homey Pro: 12.6.1
Ubiquity UniFi Protect: 1.7.9
Firmware Camera.
G4 instant: 5.1.57
UniFi Cloud Gateway max, UniFi Protect: 6.1.68
Probeer de nieuwe test versie eens
Van Homey app UniFi protect? Hoe selecteer ik deze? Hij staat op automatische updates
Ga naar https://homey.app en zoek de app pagina; App pagina gevonden > tik op Change Log > tik op oranje [Test] button > tik op groene “Installeren” button
Gedaan. Nu werkt het weer! Dank!
Hey allen,
Ik heb de protect app op mijn homey geïnstalleerd en het leek te werken, ik heb een cloudkey een g4 deurbel en g4 pro. Na het toevoegen van de apparaten werkte de bewegingsmelder 1x en daarna niet meer.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
ik hoor het heel graag,
Alvast bedankt!
hallo allen, ik heb via een lokale login en API mijn homey uiteindelijk rechten kunnen geven op mijn Protect, maar ik krijg geen camera of deurbel toegevoegd, enkel unifyos ik krijg steeds een foutcode. Iemand een idee wat ik mis doe?
Gebruik je het juiste ip adres? zonder https:// etc
Yip, alles klopt, verbinding is in orde als ik deze test.
Veelgestelde Vragen (FAQ)
- Verbinding mislukt
- Je Homey en controller moeten zich op hetzelfde netwerk bevinden (VLAN & Subnet).
- Je Homey moet verbinding kunnen maken met de controller (controleer de firewall).
- Ongeldige inloggegevens
- Je Homey en UniFi-controller moeten zich op hetzelfde netwerk en binnen hetzelfde IP-adresbereik bevinden.
- Je moet een lokaal account hebben aangemaakt met volledige rechten.
- Het wachtwoord moet 32 tekens lang zijn.
- Gebruik een unieke gebruiker voor elke integratie.
- Waar vind ik de laatste TEST-versie?
Beste allen ik ben sinds dit weekend begonnen met Homey voor ons nieuwe huis en vooral aan spelen hoe alles werkt en ben onder indruk hoe het werkt. Ik kom allen tegen 1 ding aan en dat is bij unifi protect de stream naar homekit die krijg ik niet werkend. Kunnen jullie mij hierbij helpen waarom dit werkt. Stream werkt wel in Homey.