Tongou T-Q-SY1-JWT wifi relais with Homey Pro

Ik heb een relais van Tongou (wifi) die ik vanuit de Tuya app kan bedienen. Is er een mogelijkheid deze te integreren in de Home Pro? De Tuya cloud heb geinstalleerd, maar hier vind ik geen ondersteuning voor dit relais.

Hoi Henk,

Lees de startpost eens van het Tuya Cloud app topic. Zoek daarin naar de workaround “tap-to-run scenes”;
In theorie kun je zo praktisch alles van Tuya aansturen, ondanks dat een bepaald apparaat niet rechtstreeks wordt ondersteund.

Peter, Thanks a lot for your reply. I followed the step. But I got stuck with: "and find & pick your freshly created tap-to-run scene, is says flow card not registered (using my window-app). Any advise is appreciated.

Gebruik je deze kaart, Henk?

Als de error blijft, installeer dan de app vanuit de app store, zonder de app vooraf te verwijderen:
https://homey.app/en-nl/app/com.tuya.cloud/Tuya-cloud/

Die kaart gebruik ik inderdaad, Peter. Ik heb ook de app opnieuw geinstaleerd, maar helaas zonder het gewenste resultaat…

Tuya telefoon app:

Niet denigrerend bedoeld, maar we moeten alles even nalopen:
Je hebt wel tap-to-run scenes aangemaakt in de Tuya telefoon app?
Ik bedoel, als die er nog niet zijn, zou dat een foutmelding als deze kunnen opleveren.

Installeer de test versie eens?https://homey.app/a/com.tuya.cloud/test/

Prima om alles na te lopen. Ik ben net gestart met Homey, dus in de learning curve :wink:
Maar de tap-to-run-scenes heb ik indedaad aangemaakt

Ook heb ik nu de experimentele tuya cloud app geprobeerd. Zonder resultaat…

Dit zijn de scenes.

Ik vraag me af of de app goed is geconfigureerd, want het zou zo gewoon moeten werken met de scènes.
Kun je proberen om minstens 1 apparaat toe te voegen dat door de app ondersteund zou moeten zijn?

Ik heb een nieuw apparaat toegevoegd, dat geeft hetzelfde probleem.

Kun je dat apparaat dan bedienen zonder foutmelding?

Met de Tuya app werkt het foutloos. Ook via Alexa en Google kan ik het bedienen.

Als ik de bewerking voor het uitvoeren van de scene op de mobiel uitvoer dan krijg ik niet de fout melding (cannot read properties…) te zien, maar ik krijg geen items te zien om uit te kiezen.

Helaas nog geen oplossing gevonden. Maar bedankt voor je mee
denken en suggesties Peter.