Themometers

Ik heb het probleem dat ik regelmatig mijn thermometers opnieuw aan moet melden… dit geldt zowel voor de Smartwares via Homewizard als voor de Xiaomi die direct aan de Homey zijn aangesloten… de Smartwares werken overgens wel feilloos op de Homewizard …
Iemand een idee wat dit kan zijn?

App versie is 4.20 6.1.0.633

Even op de link klikken en de rest ook lezen helpt misschien wat meer… :stuck_out_tongue:

Wat voor ervaren forumbezoekers vanzelfsprekend is is voor nieuwe gebruikers nog zoeken…

Lijkt me toch logisch dat als iemand je op weg wil helpen je dan ook op de link die hij je geeft klikt? Maar goed, hulp wordt blijkbaar steeds vaker niet echt gewaardeerd. Zal de tijd wel zijn. Hoop ik.

Beste Peter…hulp wordt zeker gewaardeerd alleen niet op zo’n toon…
Ik ben nieuw hier en leer steeds een beetje bij.
Als ik iets fout doe dan is het fijn dat iemand me daar op wijst… maar graag op een normale manier.
alvast bedankt…

Vertel me dan alsjeblieft wat er mis is met iemand wijzen op klikken op een beschikbaar gestelde link als diegene dat blijkbaar zelf niet beseft? Had ik moeten tikken: “Beste nieuw lid zou je alsjeblieft willen klikken op de door @RoyWissenburg beschikbaar gestelde link en ons wat meer zinvolle info willen geven zodat wij je kunnen helpen met je probleem?”

Sorry hoor, maar de enige die hier een toon aanslaat ben je zelf.
Werkelijk ongelooflijk… Wij vragen jou toch niets, jij vraagt ons om hulp…

1 Like

:+1: is al opgelost… toch bedankt Roy

goed dat het is opgelost, maar een homewizard met app versie 4.20 6…
gok eerder dat dat de link is, want hw zelf ligt eigenlijk op zijn gat. smartware thermos zijn instabiel, klapperen soms als een idioot. En hebben reelmatig een repair connection nodig met HW zelf. Zoek juist nog goede vervangende sensoren voor buiten met zo’n mini display om te koppelen met homey. Maar dat is een ander draadje :wink: