Helaas, maar zoals enigszins te verwachten kreeg ik gisteren zoals vermoedelijk alle thermosmart eigenaars onderstaande mail. Kort samengevat geraken ze er niet uit en bieden ze een mooie korting aan op hun Anna thermostaat, MAAR ze vragen wel na een eerste “gratis” jaar al gelijk abo-kosten (net zoals NLE/Eneco/KPN die ze eerder overnamen), terwijl ze op hun site net promoten dat ze géén abo-kosten rekenen. Kwestie van toch nog iets te verdienen aan hun overname van die thermosmartklanten zeker? Ik vrees dat ik de bui wel voel hangen… op naar een vergelijkende studie tussen tado, netatmo, google nest, honeywell,… vergeet ik er nog veel als ik voor smart en compatibel met opentherm modulerende combi-ketels (én homey uiteraard) ga? groetjes, Patrik
Beste ThermoSmart Klant,
Graag willen we je op de hoogte brengen van enkele recente ontwikkelingen bij ThermoSmart.
Sinds mei hebben we met veel toewijding en enthousiasme ThermoSmart overgenomen. Ons doel was om de service en functionaliteit van ThermoSmart-thermostaten voort te zetten en te verbeteren.
Echter, met het einde van het jaar in zicht, willen we open en transparant met je communiceren over de uitdagingen die we zijn tegengekomen.
In de afgelopen week hebben zich onvoorziene technische problemen voorgedaan in de ThermoSmart-server, waardoor de bediening van de thermostaat via de app of lokale API momenteel niet mogelijk is.
We begrijpen dat dit zeer ongemakkelijk is en willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt.
Om onze waardering voor jouw loyaliteit en geduld te tonen, willen we je een exclusieve aanbieding doen voor onze Slimme Thermostaat: de Anna. Als je nu kiest voor de Anna, ontvang je niet alleen een korting van €66 op de aanschaf, maar wordt de Anna ook gratis voorzien van 1 jaar gebruik van de app-bediening!
Speciale Aanbieding voor ThermoSmart Klanten:
- Anna Slimme Thermostaat voor maar €99.
- Gratis installatieondersteuning en begeleiding (via e-mail).
- 1 jaar gratis gebruik van app-bediening bij aanschaf van de Anna.
Na het eerste gratis jaar app-gebruik zal een verlenging nodig zijn voor toegang tot de app-bediening. Verlengingspakketten van 1, 2, en 5 jaar zijn beschikbaar.
Deze aanbieding is geldig tot 31 december 2023.
Gebruik de kortingscode ( ThRmSmRtDl )
bij het afrekenen op onze website om van deze exclusieve aanbieding te profiteren.
Wij begrijpen dat veranderingen soms uitdagend kunnen zijn, en we staan klaar om je te ondersteunen bij de overstap naar Anna. Heb je vragen of heb je hulp nodig bij het bestellen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via Helpdesk@plugwise.com
Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben en als er vragen zijn horen wij deze graag!
Met vriendelijke groet, Kind regards,