Smart Home Beveiliging Apparaten

Hallo kan iemand mij vertellen of de apparaten van Smart Home Beveiliging (SHB) te koppelen zijn met Homey. Ik heb namelijk nogal wat spullen.

Alarmhub v1, Handleiding Alarmhub - 1. Inleiding + overzicht

Deur/raam sensoren, Deur-/raamsensor. Beveilig uw huis optimaal met Smart Home Beveiliging

Rookmelders, “smarthomebeveiliging.nl/product/slimme-rookmelder/”

Watermelder, “smarthomebeveiliging.nl/product/slimme-watermelder/”

Camera, “smarthomebeveiliging.nl/product/outdoor-eye-draadloze-ip-camera-buiten-batterijen/”

Deurbel, “smarthomebeveiliging.nl/product/slimme-deurbel-met-camera/”

Alvast bedankt

Geen Homey app voor te vinden, dus de kans is klein.

De apparaten werken nu wel in Smart life en Tuya app zijn beide officiel van Tuya zegt dat nog wat over te mogelijkheden.

De Tuya cloud app ondersteunt dat soort apparaten in ieder geval niet. Je zou wel kunnen vragen aan de ontwikkelaar of ie er naar kan kijken, maar dat zal geen kwestie zijn van “morgen zit het erin”.

Begrijp ik het goed dat het niet mogelijk om apparaten te koppelen alleen op protocol, maar er moet dus altijd een fabrikant app zijn?

Veel apps worden ontwikkeld door gebruikers, een aantal apps worden ontwikkeld door bedrijven en een aantal wordt door Athom zelf ontwikkeld. De 3 Tuya apps worden ontwikkeld door gebruikers. Sensoren worden niet ondersteund door de Tuya API die door de Cloud app gebruikt wordt, hierdoor is het onmogelijk dit toe te voegen aan de app. Enige sensoren die gekoppeld kunnen worden aan Homey van Tuya zijn sensoren die gebruik maken van het Zigbee protocol.

1 Like