Slide curtain

Hoi,

Ik heb een vraagje, ik heb een Homey Pro 2019(binnenkort 2023) en heb een viertal Slide gordijn motors.
Ik heb deze nu local aangesloten en dit werkt super, maar is het nog mogelijk om de snelheid van de gordijnen sneller of langzamer te laten lopen?

Ik denk dat je deze vraag beter kan stellen aan Slide zelf.
https://nl.slide.store/pages/support

Of misschien bij Robbshop, zij verkopen de Slide ook. Als er genoeg verkocht gaan worden.

Slide (Innovation in Motion) is failliet en weet niet of Robbshop de site al overgenomen heeft, nu ze overwegen Slide door te zetten.

Maar om je vraag te beantwoorden:
De functionaliteit is niet anders in HP23 dan in HP19. Je kan de snelheid dus niet vanuit Homey aanpassen, maar dat kan wel via de Slide (Android of iOS) app op te telefoon/tablet.

Dank voor de antwoorden.
In de app(iOS) staat wel de functionaliteit om de snelheid te regelen, maar helaas werkt dit niet.
Homey bezit die functionaliteit niet.
Vind het wel jammer, ik heb in de huiskamer drie Slide’s en eentje daarvan heeft een andere snelheid.

Look what the Athom mailperson delivered today.
Almost can’t be a coincidence :wink:

Homey is niet statisch. Je kunt altijd een verzoekje doen bij de app maker! Nee heb je…

1 Like

Zowel Robbshop als de appmaker reageerden niet op mijn vraag.

Robb bouwt geen apps voorzover mij bekend.
Appmakers reageren niet altijd, of niet altijd snel, maar als er genoeg verzoekjes binnenkomen, wie weet.

Check het Engelstalige topic van Slide.
Hier reageerd de developer dat ie het erg druk heeft, maar hij is dus niet helemaal afwezig.

Ik zou vooral daar even reageren. Hij krijgt ongetwijfeld veel privéberichten en kan me voorstellen dat het voor hem ondoendlijk is die allemaal te beantwoorden…

1 Like

Ik heb bericht gehad van Robbshop: het is helaas nog niet mogelijk om de snelheid van de motor te regelen, in de toekomst gaan ze proberen om deze mogelijkheid wel te bieden

1 Like