Al 5 jaar gebruik ik dezelfde flow voor slapen. Sinds een paar dagen volgende probleem: het lijkt of Homey automatisch mij in slaap status zet, als een soort loop. Ik heb niets veranderd, alle flows nagelopen. Als ik mijn aanwezigheid verander in “wakker”, zet Homey my na een paar minuten weer in “slapen”. Heeft iemand een idee?
Kun je de flow delen?
Hi Joeno, laatste flow is de start, trigger flow daarna.
Heb je ook een flow die je status op ‘slapen’ zet?
Je hebt de stekker er al eens voor 10 á 15 minuten uitgetrokken?
Het enige dat ik kan bedenken is dat je flow per abuis wordt gestart. Die flow zelf oogt ook wat rommelig overigens.
In de eerste flow die je deelt staat:
Als je gaat slapen
Dan start flow Slapen
De tweede flow die je deelt is - neem ik aan - de flow slapen en daarin staat:
Als flow start
Dan markeer als slapen
Dit soort tegenstrijdigheden komen een goede werking ook niet ten goede.
@Chicagodutch Daar ben ik het wel mee eens, wel erg veel actie in het dan gedeelte maar dat ter zijde.
Maar je laat nu de flow zien, wat er gebeurt als de “slaap” modus wordt getriggerd. Heb je een bepaalde flow die homey in slaap modus zet, en tevens die je in wakker modus zet?? Of doe je dit handmatig in de app?
Dankjewel voor je info. Is inderdaad veel, al 7 jaar aan het toevoegen, die grote schoonmaak van flows staat op m’n lijstje. De start flow is als ik tegen Google zeg: ik ga slapen, dan start hij de slapen flow. Wakker worden staat doordeweeks met homey wakker op vaste tijd, waarin hij ons markeert als wakker
Dankjewel Roy, start is dat ik tegen Google zeg ik ga slapen, dan start de slapen flow. Wakker worden is middels homey wekker flow
Ptp voor 20 min al gedaan
Ah google , heb ik de laatste tijd geen hoge pet van op. Meest simpele… ff het google gedeelte onklaar maken. En even aankijken of het dan opgelost is. Zo ja moet je aan de google kant kijken. Zo nee waarschijnlijk aan de homey/flows kant.