Ring deurbel in een flow werkt niet meer

hi

ik heb een ring deurbel deze heb ik gekoppeld in Homey pro 2019
in een flow heb ik de deurbel met als iemand belt aan met een kaart dan play sound doorbel deurbel 3 op volume 50%
dit heeft altijd gewerkt tot vorige week
als ik sonos afspeel via homey gaat het goed als ik zeg test hoor ik het ook over mijn speakers heb zowel een gewone flow als een advanced flow geprobeerd heb beide aps opnieuw gestart ook homey opnieuw gestart
helaas wat ik ook doe als ik de ring indrukt gebeurt er via homey helaas niks,
ring werkt verder buiten homey om goed ook is die in homey niet grijs

wie heeft er nog tips en trics

Er zijn 2 app’s in de Homey app store.
Bij 1 app staat een link bij naar het desbetreffende topic.
Van de andere Ring app is Athom de maker.
Dit is de link van 1 van de 2 app’s. Moet je even kijken of dit jou app is.
https://community.homey.app/t/ring-doorbell-and-camera-support-for-homey/76364

Mike
ik had de onderstaande versie

deze heb ik inmiddels verwijderd en de andere erop gezet de kaart als vervangen voor de kaart algemeen alarm ,helaas werkt het nog niet
als ik test in druk in de flow hoor ik het geluid wel
ook zie in een uitroep teken bij deze ap bij instellingen bij algemeen alarm

Dan moet je even in het topic gaan lezenn of jou probleem erbij staat en anders even vragen.
Ik dacht te lezen dat er een probleem was maar wat er precies aan de hand is weet ik niet.
Mocht je de vraag willen vertalen kan je dat eventueel doen met deepl.com.

dank zover
helaas vraag mijn issue staat er niet bij
heb overigens het vermoeden dat het aan Ring ligt daar ik meerdere in de engelse forums ook zag met een zelfde probleem (werd mij even te technisch daar)
daarom een vraag hierover als ik de ring deurbel heb gekoppeld in Homey
en ik bel aan zou ik dan ook beeld moeten zien en wat zou ik nog meer moeten zien of merken in Homey

ik heb overigens de Ring app van Athom op mijn Homey 2019 staan

hoi hier exact hetzelfde probleem
eind sept werkte alles nog ook de flows
eind oktober terug van vakantie
ring werkt zonder homey perfect
en ook de ring app binnen homey werkt als er getest word
echter niet als je fysiek aanbelt
Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben
Hoop wel dat er nog een oplossing komt

@anneke_v_werven Heb je hier ook al gekeken?
Is dit de app die je gebruikt?
Er zijn wel problemen.
https://community.homey.app/t/ring-doorbell-and-camera-support-for-homey/76364

Ja, hier ook zelfde probleem, sinder oktober of november. Bij de officiele ring app en ook bij de community app. Heb in de android ring app alle externe authorised devices verwijderd. en de vervolgens de deurbel in homey toegevoegd en geauthoriseerd… echter… geen effect.

hai

fijn om te vernemen dat ik niet de enige ben hiermee
ik heb wel een melding hiervoor aangemaakt bij Athom , helaas nog geen respons mogen zien hierover.

Ik sluit me bij jullie aan, sinds een paar dagen ook weer problemen dat de flow niet meer word getriggert als er wordt aangebeld. Is wel vaker voorgekomen maar dan werkte het weer een poosje nadat de lijst met geautoriseerde aanmeldingen werd opgeschoond en opnieuw aanmelden echter deze keer is het hardnekkiger en krijg ik het niet werkend. Heb er ook al melding van gemaakt maar ook geen reactie ontvangen.

Hier exact hetzelfde probleem. Altijd prima gewerkt en van de ene op de andere dag niet meer terwijl de testknop in de flow nog prima werkt. Hoor graag als iemand een oplossing weet.

Update: ik heb de app verwijderd en de originele app van Athom geïnstalleerd. Vervolgens de deurbel opnieuw als apparaat toegevoegd en alles werkt weer als vanouds.

1 Like

Hier werkt het ook weer na verwijderen van de app uit Homey en geautoriseerde gebruikers uit Ring dan weer opnieuw installeren van de app in Homey, apparaat toevoegen, autoriseren en flows herstellen. Hoop toch snel op een update want waarschijnlijk werkt het maar weer tijdelijk…

Hier slechts een herstart van de App in Homey nodig gehad, en alles werkte weer…… Maar dan wel op de Homey Pro 2023

vandaag weer de app in zijn geheel verwijd uit Homey ,geregistreerde gebruikers verwijderd uit de Ring App de officiele athom Ring weer geïnstalleerd en ingelogd
oude flow verwijderd en nieuwe flow gemaakt
en wat denk je het werkt nog steeds niet ,helaas ook nog geen respons mogen hebben om mijn request van Athom

ik weet verder ook niet wat ik met de Ring zou moeten op mijn homey
als iemand aanbelt krijg je via Homey geen bericht ook geen beeld flows werken ook niet wat is dan de meerwaarde

Heb je ook geen beeld als je de tegel in apparaten ingedrukt houd dan?

Het probleem, in ieder geval in mijn Ring app, zit ‘m in het niet kunnen ontvangen van ‘notificaties’, berichten over beweging en het indrukken van de deurbel, de overige functies werken gewoon. Oorzaak is da Ring de API aange past heeft en het lijkt erop dat ze nog steeds bezig zijn met het migreren van gebruikers van de oude API naar de nieuwe.
Ring biedt helaas geen ondersteuning aan apps van derde partijen, ook niet die van Athom dus er zit niets anders op dan afwachten.

Meer informatie kan je in het topic van de app vinden, support wordt ook alleen via dat topic gegeven.

Hai dan krijg ik een fout melding als ik dat doe

En…. Sinds vandaag niets anders dan problemen. Ring verstuurt helemaal geen notificaties meer, ook niet na een herstart, ook niet na het opnieuw toevoegen van de apparaten en de bijbehorende flows…. Not happy making….

Onderstaand de respons van Athom die ik wilde delen met jullie.

This issue has already been reported by other users. I can’t give any guarantees on when this issue will be found and resolved, but please know that it has been forwarded to our development team and it will be investigated. We hope to resolve this issue as soon as possible.

Thanks again for your input and for reporting the issue, we appreciate it!

For now this is all I can do for you, which is why I’m closing your ticket. If you need additional support, please feel free to re-open your ticket by answering this email.

I wish you a great day and a lot of fun with Homey!

1 Like