Ring Homey

Sinds gisteren werken plotseling mijn flows voor ring niet meer. Als ik op de testknop duw werkt het prima. maar als iemand daadwerkelijk aanbelt gebeurt er niks.

app al eens verwijderd en nieuwe simpele test flow gemaakt maar krijg geen push bericht en homey zegt ook niet er staat iemand aan de deur.

Hebben hier meer mensen last van?

mijn buurvrouw heeft geen Homey, maar is al wel de hele dag aan het klooien met haar Ring deurbel: als je op de bel drukt duurt het enkele minuten voor het geluidje begint. Kwam al vragen of ik haar kwam helpen.

Super handig, want die persoon aan de deur is dan allang weer weg :joy:

Misschien iets mis bij Ring zelf??

hahaha :stuck_out_tongue: het normale geluidje push pericht van ring zelf krijg ik netjes binnen. weet niet of het door de update naar 4.2.0 komt maar lijkt erop dat ik niks meer door krijg via homey vanaf de ring.

Er zijn in de beta versies van 4.2.0 een hele tijd problemen geweest met de led ring. Ik had begrepen dat dit was opgelost.
Blijkbaar niet :thinking:

Nee bedoel de ring deurbel hé :slight_smile:

Ah ok. Duidelijk.

Zou ook handig zijn om er bij te vermelden welke versie van de Homey app je gebruikt icm welke Ring.

Heb de ring 2 en gebruik de ring app uit de store versie 2.3.0. Homey is ook volledig up to date naar 4.2.0

1 Like

Het zou heel flauw zijn om te vragen uit welke store dus dat ga ik niet doen. :joy:
Ik gebruik ook de 2.3.0 maar dan icm een Ring Pro en Heeeeele ouwe Homey firmware dus is niet te vergelijken. Werkt wel allemaal gewoon hier.
Weet ook dat er een hoop problemen waren al voor Homey versie 4.2.0
Dus ik hoop dat er meer mensen reageren met Homey firmware versie, Homey Ring app versie en welke Ring.

Hier geen issues.
Draai ook op Firmware (Homey) 4.2.0, en Ring op 2.3.0.
Heb overigens wel de Ring Pro.
Mijn Flows werken goed, als iemand op de deurbel drukt, heb ik 1sec erna een snapshot op mijn telefoon.

Dat is een known issue, Google maar eens, ook zonder Homey

Ook de Chime (die rechtstreeks aan de Ring gekoppeld is) laat minstens 10 seconden op zich wachten.
Lijkt erop dat er een flinke lag zit in de communicatie naar de server van Ring.

Vaag, heb tot op de dag van vandaag geen issues met de ring pro. Geen vertraging oid.
Wat wel zo is, Ring is erg gevoelig voor een goed WiFi ontvangst, als men dit niet heeft, dan zullen er snel problemen ontstaan.

Dat is het probleem zeker niet, ik zit 2 meter van mijn AP af me slechts 1 muur.
Wifi door het hele huis is TOP (streaming in 4k)

Zeg ook niet dat dit bij jouw is, zeg alleen dat dit een bekend probleem is.
Men schuift vaak de problemen die men heeft met Ring af op Ring, terwijl eigenlijk hun “standaard” wifi netwerk / dekking het probleem is.

Overigens zegt het feit dat je kan streamen in 4K niks over de daadwerkelijk dekking :wink: :wink:

Maar goed, heb zelf nergens last van Ring pro reageert bij ons vrijwel direct als de bel gaat, zowel de app van Ring, als de Chime, als Homey met een snapshot.

mmmm raar het heeft altijd prima gewerkt. zie ook in de (homey)app verder niet meer dat de bewegingsmelder etc is aangegaan terwijl deze op mijn ring app zelf gewoon netjes aan gaat.

Nogmaals alles opnieuw gedaan maar helaas

Zie dit nog 1 keer voorbij komen

En voor de rest lijkt niks meer door te sturen. Bij snapshot zie ik dan wel beeld maar…

zie ook ion de face++ app dat hij wel iets doorkrijgt.

lijkt wel of algemene alarm niet wilt werken

Opeens werken de flows met beweging wel weer. Zie ook dat deze weer door Homey Komen.


Alleen het algemene alarm word nog steeds niet geregistreerd in homey. Raar allemaal…

en uit het niets werkt alles weer…