Bewegingsmelder ring

Ik heb een ring beveilingscamera. Ik gebruik hiervoor de bewegingsmelder met flows. O.a om een snapshot naar mijn google home te verzenden. Nu werkt de bewegingsmelder niet meer via homey. Via de app van ring werkt deze wel (dus de ring camera niet defect). Heb de app al herstart, homey herstart app verwijderd, opnieuw gekoppeld en nieuwe (dezelfde flows) gemaakt. Nog steeds komt de bewegingsmelder niet binnen. Als ik ook kijk bij de bewegingsmelder op de app van ring in homey wordt deze ook niet gedetecteerd. Als ik de flow wil testen dan doet deze het wel. Ligt het aan de app zelf of aan iets anders bij mij ? Ik heb de versie v2.10.20 op homey.
Hopelijk hebben jullie hier een antwoord op???.. mijn dank is groot.

Misschien hier even lezen in het Ring topic.
https://community.homey.app/t/ring-doorbell-and-camera-support-for-homey/76364

Dank je wel het werkt weer

Misschien de oplossing erbij plaatsen zodat anderen er ook iets aan hebben?

Hierbij de oplossing die ik gevolgd heb

Procedure: meldingen repareren

Er lijkt inderdaad iets aan de hand te zijn bij Ring waardoor notificaties niet naar apparaten worden gestuurd (behalve de officiële Ring Smartphone app)

Als u deze gebeurtenissen niet ontvangt, of als ze slechts sporadisch werken, zouden de onderstaande stappen moeten helpen.

Stappen om meldingen op te lossen

  • Ga in de officiële Ring-app naar het Control Center . Dit is te bereiken vanuit het hoofdmenu, onder de sectie Account. Zie dit artikel als u moeite heeft om het te vinden
  • Klik opAuthorized Client Devices
  • U ziet nu een lijst met geautoriseerde apparaten op uw account. U moet alle apparaten (2) verwijderen die zijn gekoppeld aan de app Ring Doorbell and Cameras . De apparaten die door deze app zijn gemaakt, worden vermeld als android apparaten, met namen als:
    • Homey
    • Device name not found
  • Nadat je alle extra apparaten hebt verwijderd, moet je je opnieuw verifiëren bij Ring
  • Herstart de Ring Doorbell and Cameras App op je Homey
  • Ga naar een van je Ring-apparaten en authenticeer opnieuw door te klikken op Probeer te repareren en in te loggen.
  • Meldingen zouden nu moeten werken:duimen: :raket:

Klik hier voor het originele artikel van de auteur van de ring-client-api-bibliotheek