Ring deurbel kaart iemand belde aan werkt niet

Ik heb een ring video deurbel, gebruik de officiele ring app

Als ik in de flow gebruik wil maken van de kaart: iemand belde aan, dan wordt dit niet uitgevoerd

Heb wel verbinding met de ring.
Ik kan bv wel een plaatje van de camera aanroepen
Waarom werkt de functie: iemand belde aan niet? Wel de enige functie die ik eigelijk gebruik :slight_smile:

Btw persoon gedetecteerd werkt ook niet

Als je deze App gebruikt: [APP] Ring - Home Security & Video Doorbells (by Athom) - #16 by Barry_1983

Zou ik het daar vragen of andere gebruikers het ook hebben of het wellicht wel bij hun werkt.
Is wel alleen Engelstalig topic.

Maar lijkt hetzelfde als dit: [APP] Ring - Home Security & Video Doorbells (by Athom) - #14 by Barry_1983

Anders bij Athom Support neerleggen.

Ring werkt niet meer samen met andere third parties, zoals de Homey. Ring is van Amazon dus het werkt alleen nog maar met hun eigen Amazon Echo devices. Dus ik heb nu tijdens de Black Friday diverse Amazon Echo devices gekocht en nu werkt de Ring deurbel perfect. Als er iemand aanbelt zie ik zelfs meteen op de Amazon Echo op het scherm live beeld.

Homey is erg beperkt heb ik nu wel gemerkt afgelopen maanden, dus ik raad aan om over te stappen naar Amazon, werkt beter en kun je ook bijna alle apparaten aan koppelen. En tevens veel goedkoper!

Ik lees protectionisme en vendor lockin…

Bye bye… (Amazon en Ring)
Ik denk dat er voldoende andere opties zijn.

Is nooit anders geweest, Ring heeft nog nooit samengewerkt met 3rd party buiten het eigen ecosystem.
β€˜t is af en toe lastig, maar het is zeker mogelijk om Ring producten in Homey goed te gebruiken.
Bij mij zelf is het altijd blijven werken, daardoor was het erg lastig om de problemen die speelde na de API wijziging te tackelen in de Ring app, maar dit is inmiddels gelukt.

1 Like

Zelf gebruik ik de Google Nest indoor camera en outdoor deurbel. Was een zeer lange tijd met Athom zoekende naar een oplossing. Tot op heden werkt het nog niet.