Quatt app

Alright, test app is gepubliceerd. Meer informatie is te vinden in het nieuwe topic op het forum: [APP][Pro] Quatt

2 Likes

Top!!! meteen toegevoegd in Homey en werkte als een zonnetje. Zal het de komende dagen testen en je mijn bevindingen laten weten.

1 Like

Vet, leuk om te horen! En dank voor je donatie Raymond :smiley:
Binnenkort ga ik de flows maken. Laten we de inhoudelijke discussie over mogelijke flows in het topic

1 Like

Hoi Robin,

vandaag geĆÆnstalleerd, ging als de brandweer en werkt als een zonnetje :+1:

Ik zie dat er ook sensors voor een boiler bijstaan, maar ik neem aan dat dit voor de toekomst is (All Electric) en idem voor de ā€˜koelingā€™. PS: ik zag zojuist in de berichtgeving dat het de boiler van de CV betreft. Werkt helaas niet bij mijn Remeha Wuinta 28C :neutral_face:

De onderdelen voor de DUO zijn duidelijk en werkt perfect.

Ik heb als thermostaat de Honeywell Evohome en daardoor zijn de ā€˜de ingestelde kamertemperatuurā€™ en ā€˜de huidige kamertemperatuurā€™ voor mij niet van toepassing, maar is de ā€˜ingestelde watertoevoer temperatuurā€™ voor mij wel weer relevant.

Bij ā€˜stille modusā€™ dacht ik te zien dat, binnen de tijdsperiode dat deze van toepassing is, de status van ā€˜Jaā€™ naar ā€˜Neeā€™ was gewijzigd. Zal ik nog eens checken.

Overall ben ik ook blij met alle weergegeven icoontjes, geeft mij de informatie die ik zou willen.

Wat nog wel fijn zou zijn, dat het verbruik (Kw etc) van de warmtepomp opgenomen zou kunnen worden, wellicht iets voor de toekomst. Is ook weergegeven in de app, maar handig voor Insights.

Top dat je hier tijd voor hebt vrijgemaakt, wordt zeer gewaardeerd :+1:

Groet Domien van Gils

1 Like


Goedemiddag, ik ben nieuw op dit forum en n00b, via deze link: Quatt App voor Homey | Homey probeer ik de app te installeren, maar krijg dan direct de volgende melding: Quatt is not compatible with the selected Homey.

Is er iets wat ik fout doe?

Hey Rob, je zit in dezelfde situatie als Jelle vermoed ik. Ik denk dat je een Homey Bridge hebt, die niet ondersteund wordt door deze app

:face_with_peeking_eye:

Ik was in de veronderstelling dat ik alleen met de app op mā€™n telefoon verbinding met mā€™n quatt kon maken. Maar ik moet dus een Homey Pro aanschaffen lees ik bij Jelle. Dan ga ik daar maar eens naar op zoek.

Nouja, de Quatt app werkt sowieso. Als je echter een integratie met Homey wilt, dan heb je een Homey Pro nodig.