Problemen met apps sinds laatste update Homey

Hallo homey’s,

Sinds de laatste update van de software voor Homey zelf heb ik problemen met verschillende apparaten.
Eerst werkte mijn Somfy IO en KaKu apparaten niet meer.
Dat werd na wat opnieuw opstarten van Homey en app’s opgelost.
Maar de laatste dagen heb ik steeds vaker dat apparaten willekeurig niet meer goed reageren.
Zoals gordijnen (DT52E motoren en Brel motors app), Somfy IO apparaten (rolluiken, rolgordijnen), Samsung tv en Sonos speakers.
Het ene moment werkt alles goed en dan gaan 's morgens bijvoorbeeld de gordijnen niet meer open of KaKu schakelaars gaan ineens een aantal keren aan en uit achter elkaar of flows beginnen te reageren omdat blijkbaar wij niet meer gezien worden als aanwezig, etc.
Hebben hier meer mensen last van?

Hier hetzelfde met en dan ook met Z-Wave, Homey begint een beetje onbetrouwbaar te worden, het voordeel is dat het een bolletje is dus je kan hem als voetbal gebruiken en dat zal niet erg lang meer duren voordat hij een rotschop krijgt

Mocht je dat gaan doen, laat het even weten.
Vang ik hem op.
Wil er nog wel een tweede bij hebben.
:slight_smile:

Idd grote frustratie. Als ik een storing ontdek dan kijk ik er niet eens meer naar. Doe ik de handeling handmatig want na enige tijd werkt het ineens weer. Vooral de Ikea lampen weigeren vaak mee te doen. Dus ach product in ontwikkeling. Komt wel goed. En voetballen met homey hihi. Ligt ie gelijk in tweeën hij kan dat niet hebben.