Mijn App Homey werkt niet goed na update

HELPPPPP
Sinds de nieuwe updates van homey versie 10.0.0 en versie 10.0.1-rc.1 werkt de app niet goed meer,
ik kan mijn apparaten niet meer bedienen !!! als ik op apparaten klik springt de app helemaal weg ik krijg mijn luifels niet meer naar binnen , zijn niet handmatig :frowning:
wie kan mij helpen dat deze weer gaat werken
p,s ik heb homey pro 2016-2019

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Ik zou Homey nog een keer herstarten.
Als dat niet helpt, even de stroom eraf halen gedurende een aantal minuten.
Start meteen je mobiel ook eens opnieuw op.

Beste peter , heb ik allemaal geprobeerd, ook mijn app verwijderd en weer opnieuw gedownload . het gekste is dat de app start wel opstart , ik kan home zien. Flows zien en op meer zien , alleen als ik op apparaten druk springt de app helemaal weg. :pensive:
Heb je nog een andere tip
Groetjes Ellen

Contact opnemen met Athom, de app crasht en dat is niet de bedoeling. Misschien dat ze je kunnen voorzien van een testversie van de app, of misschien dat weten ze een andere oplossing.

1 Like

Hier het zelfde zins vandaag. Niks werkt meer en de app geeft elke keer aan dat homey niet beschikbaar is. Ik heb de homey-pro 2023

Dat klinkt als een heel ander probleem.

Gisterenmiddag was het wel weer goed. Maar vanmorgen werkte er alweer niets… Homey ook niet bereikbaar via app iig