iPhone Homey app

Beste leden community ik heb een voor mij een onoplosbaar probleem nl het volgende.

Wat is er gebeurd, het modem is vernieuwd daar had ik geen probleem van verwacht, echter de Homey app werkt niet meer goed.

Geprobeerd app verwijderen en nieuw geïnstalleerd uit App Store/apple, geen oplossing.

Telefoon geheel uitzetten 24 uur gewacht en opnieuw opstarten, geen oplossing.

Ik hoop dat iemand weet hoe dit op te lossen zie foto

We willen graag helpen, maar ben bang dat deze omschrijving wel wat te kort door de bocht is. Zou je daarom kunnen omschrijven wat er precies niet meer goed werkt ?

Mogelijk is het ook (nog) niet duidelijk omdat de foto niet zichtbaar is :slight_smile:

Justin,

Dit is het enige wat de app produceert op 4 verschillende appel apparaten

Ah nu is er wel een plaatje.

Dit krijg je direct te zien bij het openen van de homey app?

En wat gebeurd er als je via een browser connecteerd naar je Homey?

We hebben het probleem gevonden en opgelost. De oplossing wordt meegenomen in een nieuwe release van de Homey mobile app (10.1.1), die deze week beschikbaar komt in de App Store en Play Store.

Dankjewel ik wacht een weekje :+1:

Verzonden via Yahoo Mail voor iPhone

@bouke Wat fijn om te lezen dat het probleem gevonden en opgelost is.

Is het mogelijk om ons te vertellen wat de oorzaak was ? Ik heb (nog) geen problemen met de app dus mogelijk is het iets specifieks waar andere gebruikers ook rekening mee kunnen houden?

Justin, via de web app kan ik hem wel bereiken daar gaat alles goed, fijn dat bouke het probleem heeft gevonden

De app liep vast wanneer er bij één van de apparaten tijdelijk bepaalde capability informatie ontbrak. Dit komt maar zelden voor en verklaart waarom niet iedereen hier last van heeft. Als gebruiker kun je dit ook niet echt voorkomen. In versie 10.1.1 wordt dit wel goed afgehandeld.

Dank je wel voor de uitleg.

Maar nogmaals super dat er al een oplossing voor is die binnenkort ook vrij gegeven wordt !